تاریخ انتشاريکشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۳
plusresetminus
حزب الله: مهاجم استقلال پس از گذشت ۶ ماه موفق شد دوباره پایش به گلزنی باز شود و برای اولین‌بار برای استقلال گلزنی کند.
۰
کد مطلب : ۲۷۲۴۵۰
قاسمی‌نژاد و گلزنی پس از ۱۹۲ روز!
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، استقلال و مس رفسنجان دیروز(شنبه) در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه ۳ بر یک به سود استقلال به پایان رسید. در این دیدار یامگا در دقیقه ۹ و ۶۰ و امین قاسمی‌نژاد در دقیقه ۸۷ برای استقلال و منشا در دقیقه ۳۴ و محمدرضا سلیمانی در دقیقه ۹۱ برای مس گل‌زنی کردند. با این نتیجه استقلال ۳۲ امتیازی شد و با تثبیت جایگاهش در صدر جدول رده‌بندی، فاصله‌اش با تیم دوم یعنی پرسپولیس که این هفته مقابل تیم قعر جدولی شهر خودرو متوقف شده بود را به سه امتیاز رساند. مس رفسنجان هم با ۲۲ امتیاز در رده پنجم قرار گرفت.
یکی از نکات قابل توجه در این بازی، گلزنی  امین قاسمی‌نژاد برای استقلال بود. این بازیکن با وجود حضور یامگا و ژستد در خط حمله آبی‌ها کم‌تر فرصت بازی پیدا کرده است و در این مدت بیش‌تر به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفته است.
این بازیکن در حالی توانست سومین گل استقلال در بازی مقابل مس رفسنجان به ثمر برساند که توانست از اشتباه مدافعان شاگردان ربیعی استفاده کند و با گذشتن از دروازه‌بان مس، گل پیروزی‌بخش شاگردان فرهاد مجیدی را به ثبت برساند. قاسمی‌نژاد پس از این گل هم خوشحالی منحصر به فردی داشت و در حالی که بازیکنان استقلال دور او حلقه زده بودند، سر خود را روی زمین گذاشت و پس آن در کنار دیگر آبی‌پوشان خوشحالی کرد.
اما امین قاسمی‌نژاد با گلزنی خود توانست یک طلسم بسیار طولانی را بشکند. این بازیکن مدت‌ها بود که پایش به گلزنی باز نشده بود و از زمانی هم که به استقلال آمده بود نتوانسته بود برای استقلال گلزنی کند. طبق بررسی‌های موجود، آخرین گلی که قاسمی‌نژاد به ثمر رسانده بود، به ۹ تیر ۱۴۰۰ و فصل پیش رقابت‌های لیگ برتر برمی‌گردد که این بازیکن با لباس تیم شهرخودرو، مقابل تیم سایپا موفق شد در دقیقه ۳ گلزنی کند.
این بازیکن پس از این گل دیگر نتوانست هیچ گل دیگری به ثمر برساند و پس از ۱۹۲ روز توانست طلسم‌شکنی کند و مقابل مس رفسنجان اولین گل فصل خود را به ثمر برساند. قاسمی‌نژاد با این گل توانست مقداری فشارها و انتقادهایی که به او می‌شد را از خودش کم کند و باید دید این گل باعث می‌شود این بازیکن فرصت بیش‌تری برای حضور در ترکیب استقلال پیدا کند یا خیر.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین