تاریخ انتشاريکشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۹
plusresetminus
حزب الله:با پایان مسابقات هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال ایران، برترین‌های این هفته مشخص شدند.
۰
کد مطلب : ۲۷۲۴۳۶
نویدکیا بهترین مربی، نورافکن ستاره سپاهانی‌ها شد
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،مسابقات هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال ایران، دیروز (شنبه) با انجام ۸ دیدار پیگیری شد و در مهم ترین دیدار‌ها، پرسپولیس مقابل پدیده قعرنشین در مشهد متوقف شد و استقلال با نتیجه سه بر ۲ از سد مس رفسنجان گذشت و فاصله اش را با حریف سنتی (پرسپولیس)  بیشتر کرد. سپاهان نیز در دیداری که محکوم به پیروزی بود، فولاد خوزستان را شکست داد.

نتایج بازی‌های هفته چهاردهم لیگ برتر:

نساجی مازندران یک - ذوب آهن اصفهان صفر
فجر سپاسی شیراز یک - تراکتور تبریز یک
پدیده مشهد یک - پرسپولیس تهران یک
پیکان تهران یک - آلومینیوم اراک یک
گل گهر سیرجان یک - هوادار تهران صفر
استقلال تهران سه - مس رفسنجان ۲
سپاهان اصفهان ۲ - فولاد خوزستان یک
صنعت نفت آبادان ۲ - نفت مسجد سلیمان صفر
 

تیم هفته: سپاهان اصفهان 

سپاهانی‌ها در دیدار مقابل فولاد خوزستان برای جا نماندن از کورس قهرمانی لیگ برتر فوتبال محکوم به برد بودند و بازی را کاملا هجومی آغاز کردند و توسط سروش رفیعی و امید نور افکن به گل رسیدند. زردپوشان در بیشتر لحظات بازی توپ و میدان را در اختیار داشتند و در نهایت موفق شدند با نتیجه ۲ بر یک از سد فولادی‌ها بگذرند تا فاصله  امتیازی شان با رقیبان سرخابی بیشتر نشود.

بازی هفته: استقلال تهران- مس رفسنجان

استقلال صدر نشین لیگ برتر در حالی به مصاف مس رفسنجان رفت که این تیم در هفته های اخیر نتایج خوبی را کسب کرده بود. ۲ تیم در این دیدار یک بازی هجومی از خود به نمایش گذاشتند و استقلالی‌ها موفق شدند با نتیجه سه بر ۲ مسی‌ها را روانه رفسنجان کنند تا با تساوی بد موقع پرسپولیس مقابل پدیده، فاصله امتیازی خودشان را با رقیب سنتی بیشتر کنند.

مربی هفته: محرم نوید کیا 

محرم نویدکیا، سرمربی سپاهان در هفته  چهاردهم تیمش را با یک ترکیب هجومی روانه دیدار با فولاد خوزستان کرد. زرد پوشان اصفهانی حملات گسترده ای را در نیمه اول و اوایل نیمه دوم روی دروازه فولاد ترتیب دادند و موفق شدند ۲  گل نیز از حریف شان پیش بیفتند، اما محمد رضا حسینی در یک ضد حمله فولاد، روی ساسان انصاری مرتکب خطای پنالتی و نتیجه بازی ۲ بر یک شد اما نوید کیا با تعویض های خوبش در نیمه دوم خط حمله سپاهان را تازه نفس کرد و تا پایان بازی، زرد پوشان توپ و میدان را در اختیار داشتند.

بازیکن هفته: امید نورافکن 

امید نور افکن در دیدار سپاهان مقابل فولاد خوزستان عملکرد فوق العاده‌ای از خودش به نمایش گذاشت و بار‌ها از جناح چپ، مدافعان فولاد را آزار داد. نور افکن در دقیقه ۳۵ در محوطه جریمه یک پاس رو به عقب به سروش رفیعی داد و او موفق شد، گل اول سپاهان را به ثمر برساند. نور افکن در دقیقه ۵۶ با یک حرکت انفرادی از جناح چپ چند بازیکن فولاد را دریبل زد و با شوتی سنگین در محوطه جریمه، دروازه فولادی‌ها را باز کرد. او در ادامه بازی نیز بار‌ها در مصاف‌های تک به تک بازیکنان فولاد را جا گذاشت تا آن‌ها شبی دشوار را در نقش جهان سپری کنند.

اتفاق ویژه هفته: ( ورزشگاه امام رضا(ع) به نساجی رسید/ پدیده راهی ثامن الائمه شد)

پدیده مشهد در حالی میزبان پرسپولیس بود که این تیم به دلیل مشکلات مالی نتوانست اجاره ورزشگاه امام رضا را فراهم کند تا پدیده در ورزشگاه ثامن الائمه از پرسپولیس میزبانی کنند. البته این در حالی است که نساجی مازندران که به دلیل تعمیر ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر و بی کیفیتی چمن ورزشگاه شهدای ساری مجبور شده است بازی‌های خانگی اش را خارج از استان مازندران برگزار کند، دیروز (شنبه) در ورزشگاه امام رضا مشهد میزبان ذوب آهن اصفهان بود.
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین