کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اپلیکیشن‌های مسیریاب چقدر در کاهش ترافیک نقش دارند؟

باشگاه خبرنگاران جوان , 19 دی 1400 ساعت 11:58

حزب الله:
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور درباره نقش اپلیکیشن های مسیریاب در مدیریت ترافیک توضیحاتی داد.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،سرهنگ علی اصغر شریفی  گفت: تهران بیش از ۸ میلیون وسیله نقلیه و جمعیت ۱۳ میلیونی شناور دارد که با توجه به تردد روزانه زیاد، مدیریت کلان و خاص خود را می‌طلبد.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: پلیس راهنمایی و رانندگی با رصد ۲۴ ساعته خود در معابر، وضعیت را با دوربین‌ها و حضور فیزیکی کنترل می‌کند و تمام سعی ما این است که بتوانیم بار ترافیکی را به بهترین نحو مدیریت و کنترل کنیم.
به گفته سرهنگ شریفی، پلیس با اجرای طرح‌ها و به حداقل رساندن ساعت‌ها و زمان تصادفات، سعی در رفع گره‌های ترافیکی با جابه جایی وسایل نقلیه دارد، این روز‌ها شاهد اجرای طرحی در بزرگراه‌ها هستید که خودرو‌هایی که قصد خروج دارند پلیس با استقرار در آنجا این خودرو‌هایی که تخلف می‌کنند را اعمال قانون می‌کند و اجازه ورود نمی‌دهد و جریمه هم در نظر می‌گیریم.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: یکی از کار‌هایی که پلیس انجام داده همکاری با اپلیکیشن‌های داخلی است و بسیاری از مردم از آن‌ها استفاده می‌کنند، ما آخرین وضعیت ترافیکی را در خدمت این برنامه‌ها قرار می‌دهیم و آن‌ها هم خدمات خود را ارائه می‌کنند در این اپلیکیشن‌ها تمامی جزییات نشان داده خواهد شد که مردم زمان کمتری در ترافیک بگذرانند همچنین با رعایت قوانین سعی کنیم نظم بیشتری به جریان ترافیکی بدهیم تا سریعتر به مقصد برسیم.
پیش از این، سردار محمدحسین حمیدی رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفته بود که حل شدن ترافیک تهران به این معناست که با مدیریت صحیح ساعت پیک ترافیک کم‌تر شود و اگر وضع همین باشد و تصمیم جدی گرفته نشود، همچنین روز به روز خودرو‌ها افزایش پیدا کنند و شاهد اتفاقات مثبت در حمل و نقل عمومی نخواهیم بود و این مشکل حل نخواهد شد.


کد مطلب: 272435

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/272435/اپلیکیشن-های-مسیریاب-چقدر-کاهش-ترافیک-نقش

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com