تاریخ انتشاريکشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۷
plusresetminus
حزب الله: رئیس مجلس شورای اسلامی فرا رسیدن سالروز شهادت جمعی از فرزندان برومند ایران زمین در حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی را تسلیت گفت و تاکید کرد: بسته شدن راه تکرار حوادثی چنین تلخ و جانکاه ضروری و نیازمند اتخاذ تدابیر لازم است.
۰
کد مطلب : ۲۷۲۳۸۴
قالیباف: جزئیات رسیدگی به پرونده هواپیمای اوکراینی شفاف سازی شود
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،محمد باقر قالیباف در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور خود بیان کرد: فرا رسیدن سالروز قیام تاریخی مردم شریف شهر قم در روز ۱۹ دی ماه سال ۵۶ را گرامی می دارم؛ حرکتی هوشمندانه و به هنگام که در مقطعی سرنوشت ساز از انقلاب اسلامی، با هوشمندی و درایت مردم قم شکل گرفت و نقش موثری در وقوع انقلاب اسلامی ایفا کرد.
وی افزود: طی چند روز گذشته حضور پرشور و حماسی مردم عزیز و قدرشناس ایران در مراسم دومین سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی در شهرها و روستاهای سراسر کشور، برگ زرین دیگری بر افتخارات این ملت افزود. ارج نهادن مردم ایران بر مجاهدت های قهرمانانی همچون شهید سلیمانی و شهید کاظمی و بزرگداشت ایثار و فداکاری همه شهیدانی که امنیت و افتخار را به کشور عزیزمان هدیه کردند، نشان از روحیه عزت ملی و یکی از برجسته ترین صفات ملت ایران است که تا امروز نقش بی بدیلی در زنده نگه داشتن آرمان های اسلامی ایفا کرده است.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: وجود چنین مردمی عزیز و نجیب وظیفه ما مسئولان را در پاسخگویی به دغدغه ها و مشکلات آنان بیشتر می کند.
قالیباف گفت: فرا رسیدن سالروز شهادت جمعی از فرزندان برومند ایران زمین در حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی را به تمامی ملت شریف ایران و به خصوص خانواده های داغدار آن عزیزان تعزیت و تسلیت می گویم و مراتب همدردی عمیق خود و سایر نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی را با خانواده های محترم این عزیزان اعلام می دارم.
رئیس مجلس در پایان تاکید کرد: تمام ایران یکپارچه سوگوار این مصیبت دلخراش و جانکاه است. پیگیری مطالبات به حق این خانواده ها و شفاف سازی جزئیات رسیدگی به پرونده برای اولیای دم و حصول اطمینان از بسته شدن راه تکرار حوادثی چنین تلخ و جانکاه ضروری و نیازمند اتخاذ تدابیر لازم است.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین