کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پیام قالیباف به مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی

twitter

مشرق , 13 دی 1400 ساعت 12:47

حزب الله:محمد باقر قالیباف، رئیس مجلس در توییتر نوشت: بزرگترین ظلم به حاج قاسم عزیز، تقلیل دادن او از یک مکتب و مدرسۀ درس‌آموز به سطح یک ژنرال شجاع و یک فرد مبارز است. حاج قاسم، مکتب است زیرا ابعاد گوناگون زندگی او بر اساس راه و روشی تنظیم شده بود که امام راحل (ره) با فهم دقیق خود از اسلام ناب محمدی به ما آموخت.


 

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،حاج قاسم، شاگرد اول مکتب امام خمینی است و این مکتب که تا امروز با همراهی و فداکاری ملت ایران، نجات‌بخش و راهگشا بوده است بر دو اصل خداباوری و مردم‌باوری استوار است.
خون شهید، راه خود را در زمین و آسمان‌ها پیدا می‌کند و این وظیفۀ ماست تا بتوانیم با فهم درست از سیرۀ شهید و منطق عمل و اندیشۀ او، زندگی و فکر خود را با آن منطق سازگار کنیم و خود را از انحراف، تندروی و یا کندروی رها کنیم.
فرا رسیدن سالروز شهادت مرد میدان، سردار پرافتخار اسلام ومحبوب دل مردم ایران و تمامی مسضعفین جهان، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را به ملت شریف ایران وتمام کسانی که آرمان عدالت‌گستری، آزادی‌خواهی ورفع ظلم و تبعیض از جهان باور دارند ودر این مسیر گام برداشته‌اند، تسلیت وتعزیت می‌گویم.
پیام قالیباف به مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی




     


کد مطلب: 272056

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/272056/پیام-قالیباف-مناسبت-سالگرد-شهادت-سردار-سلیمانی

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com