تاریخ انتشاردوشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۷
plusresetminus
حزب الله:محمد باقر قالیباف، رئیس مجلس در توییتر نوشت: بزرگترین ظلم به حاج قاسم عزیز، تقلیل دادن او از یک مکتب و مدرسۀ درس‌آموز به سطح یک ژنرال شجاع و یک فرد مبارز است. حاج قاسم، مکتب است زیرا ابعاد گوناگون زندگی او بر اساس راه و روشی تنظیم شده بود که امام راحل (ره) با فهم دقیق خود از اسلام ناب محمدی به ما آموخت.
۰
کد مطلب : ۲۷۲۰۵۶
پیام قالیباف به مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی
 
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،حاج قاسم، شاگرد اول مکتب امام خمینی است و این مکتب که تا امروز با همراهی و فداکاری ملت ایران، نجات‌بخش و راهگشا بوده است بر دو اصل خداباوری و مردم‌باوری استوار است.
خون شهید، راه خود را در زمین و آسمان‌ها پیدا می‌کند و این وظیفۀ ماست تا بتوانیم با فهم درست از سیرۀ شهید و منطق عمل و اندیشۀ او، زندگی و فکر خود را با آن منطق سازگار کنیم و خود را از انحراف، تندروی و یا کندروی رها کنیم.
فرا رسیدن سالروز شهادت مرد میدان، سردار پرافتخار اسلام ومحبوب دل مردم ایران و تمامی مسضعفین جهان، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را به ملت شریف ایران وتمام کسانی که آرمان عدالت‌گستری، آزادی‌خواهی ورفع ظلم و تبعیض از جهان باور دارند ودر این مسیر گام برداشته‌اند، تسلیت وتعزیت می‌گویم.
پیام قالیباف به مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی




     
منبع : مشرق
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین