تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۴
plusresetminus
حزب الله:سرپرست تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید مهدی طارمی عضوی از این تیم است و مساله اختلاف میان او و سرمربی ایران حل و فصل می‌شود.
۰
کد مطلب : ۲۶۹۹۲۵
مشکل طارمی و اسکوچیچ حل شد؟
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،مجتبی خورشیدی  درباره خروج کادرفنی تیم ملی از ایران برای سپری کردن دوران استراحت و مرخصی خود در آخرین روزهای سال میلادی گفت: آقای اسکوچیچ و دستیارانش برای تعطیلات سال نود از ایران رفته‌اند و تصور می‌کنم حدود ۲۰ روز دیگر به ایران برگردند. همه در حال استراحت هستند تا در بازگشت با قدرت کارهای خود را انجام دهند.
سرپرست تیم ملی فوتبال درباره برگشت خوردن VAR - که قبل از بازی با کره‌جنوبی اجاره شده بود -  و نبود این تکنولوژی در ایران در آستانه میزبانی از عراق و امارات که پیش از این فدراسیون فوتبال هشدار داده بود نبود این سیستم می‌تواند با از دست رفتن میزبانی همراه شود گفت: حقیقتا واقعا از این مساله اطلاع ندارم و نمی‌دانم در بود و نبود سیستم چه اتفاقی رخ می‌دهد اما می‌دانم فدراسیون فوتبال دنبال حل مشکلات است تا VAR را در اختیار داشته باشیم.
وی درباره میزبانی تیم ملی از عراق و امارات در هفته هفتم و هشتم انتخابی جام جهانی در تهران و احتمال صعود تیم ملی به جام جهانی در این پنجره از بازی‌های ملی گفت: برنامه‌ریزی های لازم انجام شده است و آقای اسکوچیچ ۱۰ روز قبل از تاریخ مدنظر خود اسامی را به ما می‌دهند و ما اقدامات مربوط به نامه‌نگاری با باشگاه‌ها و تهیه بلیت هواپیما را انجام می‌دهیم. هیچ مشکلی برای این دو بازی نخواهیم داشت.
خورشیدی در واکنش به این سوال که مساله اختلاف میان مهدی طارمی و دراگان اسکوچیچ به کجا رسید و آیا این موضوع قبل از بازی با عراق و امارات حل و فصل شده یا می‌شود؟ گفت: درست می‌شود.
وی در پاسخ به این سوال که آیا منظور او این است که طارمی در اردوی آینده حضور دارد؟ گفت: طارمی عضو تیم ملی است و دلش مانند همه ایرانی‌ها برای موفقیت تیم ملی کشورمان می‌تپد. ان‌شاء‌الله او در اردوی تیم ملی حضور دارد. اگر صبور باشید، این موضوع حل می شود، نگران نباشید.
به گزارش ایسنا، مهدی طارمی، مهاجم پورتو به علت انتقاد از اظهارات دراگان اسکوچیچ که گفته بود "فوتبالیست‌های ایرانی مشکل تاکتیکی دارند" و در ادامه پاسخ ندادن به تماس‌های کادرفنی تیم ملی، در اردوی تیم ملی در آبان ماه و دیدار با لبنان و سوریه غایب بود. در حال حاضر انتقاداتی به عملکرد فدراسیون فوتبال برای ناتوانی در حل و فصل این موضوع وجود دارد.
تیم ملی فوتبال ایران که در حال حاضر با ۱۶ امتیاز در صدر جدول گروه A انتخابی جام جهانی در قاره آسیا قرار دارد، می‌تواند با کسب سه امتیاز بازی با عراق یا در ادامه با امارات، صعود خود به این رقابت‌ها را مسجل کند.
این دیدار یک مهمان ویژه هم خواهد داشت. جیانی اینفانتینو، رئیس فیفا برای تماشای بازی ایران و عراق به تهران می‌آید و در خلال این برنامه، دیداری هم با رئیس جمهور ایران خواهد داشت تا مساله ورود بانوان به ورزشگاه و وضعیت ماهیتی این فدراسیون در اساسنامه را پیگیری کند.
یکی از نگرانی‌ها در آستانه این بازی، نبود سیستم کمک داور ویدیویی در ایران است که به علت تحریم‌های آمریکا، شرکت‌های مورد تایید فیفا حاضر به ارائه خدمات به ایران نیستند تا از هر گونه خطر تحریم از سوی آمریکا در امان بمانند.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین