تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۰
plusresetminus
حزب الله: سرمربی کروات تیم ملی و دستیاران خارجی و ایرانی او برای سپری کردن مرخصی و حضور در کنار خانواده‌های خود در هنگام تعطیلات سال نو میلادی، ایران را ترک کردند.
۰
کد مطلب : ۲۶۹۹۰۹
اسکوچیچ و دستیارانش از ایران رفتند
 به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،با فرا رسیدن آخرین روزهای باقی مانده از سال ۲۰۲۱، دراگان اسکوچیچ و دستیارانش طی روزهای گذشته ایران را ترک کردند و راهی کشورهای مختلف شدند تا کریسمس را در کنار خانواده‌های خود سپری کنند.
سرمربی کروات تیم ملی ایران از تابستان سال جاری در تهران حضور داشت و فرصتی برای ملاقات با خانواده خود به دست نیاورده بود اما مطابق سال گذشته، چندین روز قبل از سال نو میلادی، راهی کرواسی شد.
همچنین سایر دستیارهای او از جمله ماریو تات و ملادن زگانیر هم با این سرمربی به کرواسی رفتند و وحید هاشمیان هم برای سپری کردن تعطیلات خود به کشور آلمان عزیمت کرد.
در حال حاضر کادرفنی در استراحت خواهند بود و حدود یک ماه بعد به ایران باز می‌گردند تا مجددا مسئولیت خودهای را از سر بگیرند.
تیم ملی فوتبال ایران کمتر از دو ماه بعد یعنی در هفتم و دوازدهم بهمن در دو دیدار رسمی مقابل عراق و امارات به میدان خواهد رفت. در صورتی که تیم ملی بتواند در یکی از این دو بازی به پیروزی دست یابد، صعود زودهنگامی را به جام جهانی تجربه خواهد کرد.
ایران می تواند با برتری مقابل عراق در هفته هفتم بازی‌ها، سریعترین صعود تاریخ خود به جام جهانی را رقم بزند.
در حال حاضر یوزهای ایرانی بعد از انجام ۶ بازی با ۱۶ امتیاز و بالاتر از کره جنوبی صدرنشین گروه A انتخابی جام جهانی هستند.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین