کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

خدمت رسانی گسترده با استقرار دستگاه پیشرفته MRI در قاین

روابط عمومی مجمع خیرین سلامت کشور , 11 آذر 1400 ساعت 13:34

حزب الله: رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان قاینات گفت: دستگاه پیشرفته MRI پس از سال‌ها انتظار تحویل مرکز آموزشی درمانی شهدای قاین شد که قابلیت خدمات‌دهی به مردم سراسر استان خراسان جنوبی را دارد.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،عباس حمیدی‌راد، روز گذشته ۴ آذر به رسانه‌های گروهی اعلام کرد: این دستگاه با کمک دانشگاه علوم پزشکی بیرجند، خیرین سلامت و پیگیری نماینده مردم قاینات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی تامین و امروز به بیمارستان شهدای قاین تحویل شد.
 وی گفت: با توجه به اینکه این دستگاه تنها MRI بدون محدودیت وزن در استان خراسان جنوبی است، پیش‌بینی می‌کنیم علاوه بر جمعیت ۲۰۰ هزار نفری زیر پوشش در شهرستان‌های قاینات و زیرکوه، به سایر هم‌استانی‌ها هم ارائه خدمات داشته باشیم.
رییس شبکه بهداشت و درمان قاینات اظهار داشت: قیمت روز این دستگاه ۲۸ میلیارد تومان است و خیرین هم با کمک ۶ میلیارد تومانی خود در احداث ساختمان آن کمک کرده‌اند.
وی افزود: عملیات نصب دستگاه MRI حدود سه هفته و زمان انتظار برای راه‌اندازی آن ۲ ماه است که امیدواریم از اواخر بهمن ماه آماده خدمت‌رسانی به هم‌استانی‌ها باشیم.
نماینده مردم قاینات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی هم گفت: طبق دستوری که ۱۷ تیر سال گذشته از وزیر وقت بهداشت گرفته شد تمامی مراحل شامل مجوزها، قراردادها و مراحل خرید به نام بیمارستان شهدای قاین ثبت شده است.
سلمان اسحاقی افزود: هزینه این دستگاه ۲۸ میلیارد تومان بوده که توسط هیات امنای صرفه‌جویی ارزی و دانشگاه علوم پزشکی بیرجند پرداخت شد.
وی بیان کرد: مرحله اول احداث ساختمان بود که به همت خیرین ساخته شد و حامیان آن مردم شریف قاین بودند.


کد مطلب: 269438

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/269438/خدمت-رسانی-گسترده-استقرار-دستگاه-پیشرفته-mri-قاین

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com