تاریخ انتشارشنبه ۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۹
plusresetminus
حزب الله: مدیر منطقه پنج شهرداری کرج از اجرای طرح جهادی علمداران خدمت با حضور هزار نفر از نیروهای اجرایی و گروه‌های جهادی و ۲۰۰ نفر از پاکبابان و سبزپوشان فضای سبز خبر داد.
۰
کد مطلب : ۲۶۸۹۶۵
۱۲۰۰ نفر طرح جهادی «علمداران خدمت» را اجرا کردند
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،سید رضا فیض با اشاره به اجرای طرح جهادی علمداران خدمت (پاکداشت شهر) در منطقه پنج، گفت: این طرح با همکاری معاونت خدمات شهری شهرداری کرج و گروه‌های جهادی روز گذشته جمعه پنج آذرماه با حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر کرج و دیگر مسئولان اجرا شد. 
وی گفت: در این رزمایش هزار نفر از نیروهای اجرایی و گروه‌های جهادی و همچنین ۲۰۰ نفر از پاکبابان و سبزپوشان فضای سبز حضور داشتند.
مدیر منطقه پنج شهرداری کرج اضافه کرد: در اجرای این طرح نیروهای خدوم شهرداری با حضور در آستان مقدس امام زادگان محمد (ع) و بی‌بی سکینه (س) با اهدای شاخه گل و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان هفته بسیج را گرامی داشته و فعالیت خود را در مکان‌های تعیین‌شده در سطح منطقه آغاز کردند. 
فیض بابیان اینکه رویکرد شهرداری کرج، مدیریت جهادی است، بیان کرد: بر این اساس از طریق ظرفیت گروه‌های جهادی توانسته‌ایم بسیاری از مشکلاتی را حل کنیم.
گفتنی است؛ در ادامه این رزمایش شهردار کرج و  اعضای شورا با ۱۰ خانواده معظم شهدا دیدار کردند.
منبع : پایگاه خبری کرج امروز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین