تاریخ انتشارشنبه ۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۸
plusresetminus
حزب الله:فرماندار پاکدشت گفت :توسعه مشارکت مردمی و فعالان اجتماعی در امر سلامت و افزایش آگاهی عمومی می تواند راهگشای امور بهداشتی و درمانی باشد.
۰
کد مطلب : ۲۶۸۹۶۲
جلسه مجمع خیرین سلامت شهرستان پاکدشت با حضور فرماندار برگزار شد
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، جلسه مجمع خیرین سلامت شهرستان  با حضور مهدی یوسفی جمارانی فرماندار شهرستان پاکدشت، شیرازی معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری، دکتر زینی وند رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان، رئيس و اعضای شورای مشورتی مجمع خیرین سلامت شهرستان در سالن جلسات شبکه بهداشت و درمان شهرستان برگزار شد.

بر پایه این گزارش فرماندار شهرستان پاکدشت در این جلسه  گفت: بهداشت و سلامت صرفا نداشتن بیماری نیست بلکه در کنار سلامتی جسم ، آرامش روحی، روانی و اجتماعی هم بسیار موثر است و امید به زندگی افراد جامعه را افزایش می دهد.

یوسفی جمارانی افزود : توسعه مشارکت مردمی در سلامت، نکته اصلی ارتقا سلامت است و مشارکت مردمی و فعالان اجتماعی در امر سلامت و افزایش آگاهی عمومی می تواند راهگشای امور بهداشتی و درمانی باشد.

وی افزود در راه رسیدن به جامعه‌ای سالم نیازمند مشارکت همگانی برای تامین، حفظ و ارتقای سلامت جامعه هستیم و الزامیست که همه دستگاه‌ها و سازمان‌ها تلاش کنند تا اولویت‌های تعیین شده در این مجمع  که از اساسی‌ترین اصول سلامتی منطقه است، با سرعت  اجرا و نهادینه شود
منبع : روابط عمومی مجمع خیرین سلامت کشور
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین