تاریخ انتشارپنجشنبه ۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۷
plusresetminus
حزب الله: مادر علی انصاریان در اکران افتتاحیه فیلم "رمانتیسم عماد و طوبا" گفت:همیشه با علی به سینما می‌آمدم و این اولین باری است که بدون او و به تنهایی در سالن سینما حاضر شده‌ام.
۰
کد مطلب : ۲۶۸۸۵۸
مادر علی انصاریان: اولین باری است که بدون علی به سینما می آیم
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،مراسم گرامی‌داشت یاد «علی انصاریان» بازیگر فیلم سینمایی «رمانتیسم عماد و طوبا» همزمان با آغاز اکران این فیلم عصر چهارشنبه سوم آذر توسط بنیاد سینمایی فارابی در سینما فرهنگ برگزار شد.
 «کاوه صباغ‌زاده» کارگردان این فیلم در ابتدای این مراسم گفت: به مناسبت آغاز نمایش عمومی فیلم به یاد «علی انصاریان» اینجا جمع شده‌ایم اما من ترجیح می‌دهم اینگونه نگاه کنم که «علی انصاریان» زنده است، اینجا حضور دارد و در قلب ماست. او با همان لبخند همیشگی‌اش در این سالن نشسته تا در اولین روز اکران عمومی فیلمش، «رمانتیسم عماد و طوبا» را با هم ببینیم.
در ادامه این مراسم «سیدمهدی جوادی» مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی با اهدای لوح تقدیر از «کاوه صباغ‌زاده» کارگردان فیلم تقدیر کرد.
او در این مراسم گفت: ای کاش این گردهمایی، مراسم افتتاح فیلم «رمانتیسم عماد و طوبا» با حضور «علی انصاریان» بود. ما اینجا جمع شده‌ایم تا یادش را گرامی بداریم. آقای انصاریان جدای از این که یک فوتبالیست حرفه‌ای بود که در هنر ورود پیدا کرده بود و نقش آفرینی می‌کرد، نقش ماندگاری در زندگی‌اش گذاشت و آن هم زندگی خوب، پر از خیر و برکت بود و کارهای خوبی که از خود بر جای گذاشت. از همه مهم‌تر رضایت مادر شریف‌شان که همواره از او توصیف می‌کنند که این رضایت، بسیار ماندگار است. یاد او، مهرداد میناوند و همه هنرمندانی را که ویروس منحوس کرونا از ما گرفت، گرامی می‌دارم.
سپس «مهدی صباغ‌زاده» تهیه‌کننده فیلم روی صحنه رفت و گفت:علی انصاریان از هنرمندان و ورزشکاران شریف بود و من باور نمی‌کنم که او در بین ما نیست. او نمونه بود و در این چهار دهه‌ای که من در سینما کار می‌کنم، یکی از انسان‌ترین و شریف‌ترین رفقای من بود.
مادر زنده‌یاد «علی انصاریان» نیز در این مراسم از حضار و برگزارکنندگان این مراسم قدردانی کرد و گفت: همیشه با علی به سینما می‌آمدم و این اولین باری است که بدون او و به تنهایی در سالن سینما حاضر شده‌ام.
در این بخش لوح یادبود بنیاد سینمایی فارابی و هدایایی از سوی سازندگان فیلم «رمانتیسم عماد و طوبا» به او اهدا شد.
پایان بخش این مراسم عکس یادگاری عوامل سازنده فیلم روی صحنه بود و در ادامه با نمایش فیلم «رمانتیسم عماد و طوبا»، اکران عمومی این فیلم افتتاح شد.
فیلم سینمایی «رمانتیسم عماد و طوبا» از آثار خانواده‌ محور سال‌های اخیر است که در آن، پاسداشت نهاد خانواده و فرزندآوری مورد توجه قرار گرفته است.
 فیلم تولید بنیاد سینمایی فارابی است که در سی‌ونهمین جشنواره فیلم فجر نامزد کسب دو سیمرغ بلورین بهترین موسیقی متن (پیام آزادی) و بهترین بازیگر نقش اول زن (الناز حبیبی) شد.
الناز حبیبی، حسام محمودی، زنده‌یاد علی انصاریان و مرتضی‌علی عباس‌میرزایی بازیگران اصلی این فیلم سینمایی هستند.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین