تاریخ انتشارپنجشنبه ۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۵
plusresetminus
تیم‌های ملی والیبال ساحلی ب و ج با شکست حریفان خود در روز پایانی مرحله مقدماتی به مرحله حذفی رقابت‌های قهرمانی مردان آسیا راه یافتند تا والیبال ساحلی ایران سه نماینده در بین ۱۶ تیم برتر قاره کهن داشته باشد.
۰
کد مطلب : ۲۶۸۸۲۷
۲ برد برای ملی‌پوشان والیبال ساحلی در قهرمانی آسیا/ رقبای حذفی مشخص شدند
مرحله گروهی رقابت‌های والیبال ساحلی قهرمانی مردان آسیا که از روز سه‌شنبه دوم آذر با حضور ۲۳ تیم به میزبانی پوکت آغاز شده است، صبح امروز (پنج‌شنبه) به پایان رسید.
در سومین روز مرحله گروهی این رقابت‌ها ۶ مسابقه برگزار شد و دو نماینده ایران به مصاف حریفان خود رفتند.
تیم ملی "ایران سه" (سینا شوکتی-مجتبی آرو) که در روز نخست مغلوب تیم قدرتمند تایلند یک شده بود، بامداد امروز به وقت تهران به مصاف "قزاقستان سه" رفت و با شکست این تیم به مرحله حذفی صعود کرد.
ملی‌پوشان ساحلی ایران در این مسابقه دو بر صفر و با امتیازهای ۲۱ بر ۱۹ و ۲۱ بر ۱۸ حریف خود را شکست دادند تا با یک برد و یک شکست به عنوان تیم دوم گروه خود راهی مرحله یک هشتم نهایی شوند.
همچنین تیم ایران دو (بهمن سالمی-ابوالحسن خاکی‌زاده) که در دیدار نخست خود در گروه F دو بر یک نتیجه را به استرالیا واگذار کرده بود، از ساعت هفت صبح امروز (پنج‌شنبه) با سریلانکا دو روبرو شد.
سالمی و خاکی‌زاده در این مسابقه دو بر صفر با امتیازهای ۲۱ بر ۱۴ و ۲۱ بر ۱۷ به پیروزی رسیدند و به عنوان تیم دوم گروه راهی مرحله بعد شدند.
روز گذشته نیز تیم ملی ایران یک (عبدالحامد میرزاعلی-علیرضا آقاجانی) با شکست تایلند به عنوان صدرنشین گروه G به مرحله حذفی صعود کرد تا در پایان مرحله گروهی، هر سه تیم ایران به جمع ۱۶ تیم برتر این مسابقات راه یابند.
مرحله نخست حذفی رقابت‌های والیبال ساحلی قهرمانی مردان آسیا از ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه امروز به  وقت ایران آغاز می‌شود و ۱۶ تیم راه‌یافته بر اساس قرعه‌کشی در هشت مسابقه به مصاف یکدیگر می‌روند تا چهره هشت تیم برتر مشخص شود.
بر اساس قرعه‌کشی تیم ملی "ایران یک" (عبدالحامد میرزاعلی-علیرضا آقاجانی) در این مرحله و در ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه به وقت تهران به مصاف "استرالیا سه" می‌رود، تیم "ایران دو" (بهمن سالمی-ابوالحسن خاکی‌زاده) ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه با "تایلند یک" بازی دارد و تیم ملی "ایران سه" (سینا شوکتی-مجتبی آرو) در ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه با "استرالیا دو" رقابت خواهد کرد.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین