کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تفکر بسیجی ودیعه‌ای ارزشمند از شهدای دفاع مقدس است

پایگاه خبری کرج امروز , 4 آذر 1400 ساعت 10:54

حزب الله:رئیس شورای اسلامی شهر کرج تفکر و روحیه بسیج و بسیجی را تنها راه برون‌رفت از بحران‌های کشور در شرایط مختلف ارزیابی کرد و گفت: این تفکر ودیعه‌ای ست که از شهدای دفاع مقدس به یادگار مانده است.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، جواد چپردار در جلسه روز گذشته شورا، با تبریک هفته بسیج از جمعیت جانبازان حاضر در جلسه قدردانی و حضور این عزیزان  را مایه افتخار و موجب احیای روحیه بسیج در پارلمان شهری دانست.
وی همچنین به پشت سر گذاشتن هفته کتاب و کتاب‌خوانی اشاره کرد و افزود: ترویج کتاب‌خوانی برای همه سنین به‌ویژه نسل نوجوان و جوان از اهمیت بسزایی برخوردار است.
رئیس شورای شهر کرج این نسل‌ها را جزو سرمایه‌های ارزشمند کشور دانست که می‌تواند با ارتقای علم و آگاهی از طریق مطالعه کتاب، به اعتلای جامعه اسلامی کمک کنند.
تشکیل کمیته‌ای برای ساماندهی حضور اصحاب رسانه
چپردار از تشکیل کمیته‌ای با مصوبه هیئت‌رئیسه و به‌منظور ساماندهی حضور شایسته اصحاب محترم رسانه در جلسات  شورای شهر خبر داد.
وی تأکید کرد: این کمیته با دستورالعمل طراحی‌شده از سوی مرکز پژوهش و مطالعات شورا، متعاقب بررسی عملکرد شوراهای سایر کلان‌شهرهای کشور و در رایزنی با اداره کل ارشاد زیر نظر هیئت‌رئیسه تشکیل گردیده که ان شاالله تصمیمات اتخاذه در اولین فرصت و در جلسات آتی شورا به اجرا گذاشته خواهد شد


کد مطلب: 268821

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/268821/تفکر-بسیجی-ودیعه-ای-ارزشمند-شهدای-دفاع-مقدس

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com