تاریخ انتشارچهارشنبه ۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۹
plusresetminus
حزب الله: معاون اول رئیس جمهور ارائه برخی اقلام ضروری مردم به صورت اینترنتی را اقدامی مناسب برای تنظیم بازار خواند و گفت: باید ارائه کالاهای اساسی مردم با قیمت مصوب به صورت اینترنتی ادامه یابد.
۰
کد مطلب : ۲۶۸۷۷۰
«فروش اینترنتی کالاهای اساسی» با قیمت مصوب افزایش می‌یابد
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،جلسه ستاد تنظیم بازار به ریاست محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور برگزار و بر ضرورت نظارت هر چه بیشتر بر قیمت کالاهای اساسی در بازار و گسترش سامانه‌های اینترنتی فروش با قیمت‌های مصوب تاکید شد.
مخبر در این جلسه که وزرای کشور، جهاد کشاورزی، دادگستری، صنعت، معدن و تجارت، راه و شهرسازی و اقتصاد و همچنین رییس شورای اطلاع رسانی دولت حضور داشتند، بر ضرورت برخورد با برخی نابسامانی‌ها در بازار کالاهای اساسی تاکید و تصریح کرد: باید فرآیند و زنجیره تامین، توزیع کالاهای اساسی از مبدا کنترل و کالاها به وفور با قیمت مصوب در مراکز رسمی توزیع شود.
معاون اول رئیس جمهور همچنین ارائه برخی اقلام ضروری مردم به صورت اینترنتی را اقدامی بسیار مناسب و ارزنده برای تنظیم بازار و اطمینان خاطر مصرف کنندگان ارزیابی کرد و گفت: باید ارائه کالاهای اساسی مردم با قیمت مصوب به صورت اینترنتی ادامه یابد و در صورت امکان فروش و توزیع برخی کالاهای دیگر نیز به این سامانه اضافه شود.
در این جلسه گزارشی از وضعیت تامین و توزیع مرغ، تخم مرغ و مواد لبنی در سراسر کشور ارائه و تصمیمات لازم برای ادامه آرامش نسبی در بازار اتخاذ شد.
در ادامه این جلسه نیز گزارشی از چگونگی فعالیت‌های سازمان بسیج و تعزیرات کشور برای نظارت، بازرسی و برخورد در خصوص برخی تفاوت قیمت‌ها ارائه و مقرر شد فعالیت‌ها در این حوزه از هفته آینده به صورت کمی و کیفی افزایش یابد.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین