تاریخ انتشارچهارشنبه ۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۹
plusresetminus
حزب الله:بازیگر سریال طلاق از روایت ماجرا‌های متفاوت پولشویی در این سریال می‌گوید.
۰
کد مطلب : ۲۶۸۷۵۴
روایت ماجرا‌های متفاوت پولشویی در سریال طلاق
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،ناصر آقایی بازیگر تلویزیون درباره کار اخیر خود توضیح داد: در دوره شروع کرونا برای حضور در پروژه‌ها سعی کردم امتناع کنم و برخی از آن‌ها در شهرستان‌ها بود؛ فقط در این مدت یک پروژه سنگین با آقای طالبی با نام طلاق را داشتم که قبلا آن را شروع کرده بودم ادامه دادم. چند پروژه هم پیشنهاد شده من برای همکاری عذرخواهی کردم اما حالا که واکسن را تزریق کردیم شاید بتوانم با پیشنهاد‌های جدید کنار بیایم.
وی افزود: سریال طلاق در دو فصل متفاوت، اما مربوط به هم، اتفاق می‌افتد. در فصل اول من همکاری داشتم این سریال به پولشویی می‌پردازد و ماجرا‌های بسیار زیادی برای آن اتفاق می‌افتد؛ در سریال طلاق نقش متفاوتی را بازی کردم و من فقط با دوربین بازی داشتم و بازیگری مقابل من نبود و یک نوع راوی که در عین حال دانای کل بود.

آقایی درباره تاثیر واکسیناسیون در کاهش مرگ و میر گفت: واکسیناسیون در کاهش مرگ و میر بی تاثیر نیست، برخی از هموطنان از تزریق واکسن امتناع می‌کنند و دلایل آن‌ها به هیچ وجه هم موجه نیست.
وی ادامه داد: این افراد فقط به خودشان فکر می‌کنند و به اطرافیان، خانواده و کسانی که با آن‌ها ارتباط دارند، فکر نمی‌کنند و این خطایی است که شاید نسبت به آن آگاهی ندارند و باید از یک کانال قدرتمند به آن‌ها آگاهی داده شود. اگر خودتان، خانواده، هموطنان و به طور کلی زندگی را دوست دارید، واکسیناسیون را انجام دهید.
این بازیگر عنوان کرد: مدتی است که سالن‌های سینما، تئاتر کار خودشان را دوباره شروع کردند و خوشحال هستیم فعالیت آن‌ها مجدد از سر گرفته شده است و از طرف دیگر نگرانیم که این تجمع‌ها مبادا مجدد باعث شیوع دیگری شود.
وی در پایان گفت: دلتنگ عزیزانی هستم در دوران کرونا از دست دادیم، نمی‌توانم بگویم کدام در اولویت هستند. با بسیاری ازآن‌ها مثل آقای پورحسینی، سیامک اطلسی کار کردم و دربیشتر پروژه‌ها کنار هم بودیم. آن‌ها همواره در ذهن من هستند با مرحوم اکبر عالمی هم، هم دانشکده بودم و با هم درس خواندیم. یاد آوری و خاطرات آن‌ها همیشه با من است.
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین