تاریخ انتشارسه شنبه ۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۵
plusresetminus
حزب الله: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید می‌داند که هواداران از نتایج این تیم ناراحت هستند.
۰
کد مطلب : ۲۶۸۶۸۲
گل‌محمدی: تکلیف مدیرعامل را مشخص کنید/ برای لو رفتن ترکیب کسی را بازجویی نمی‌کنم
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر صنعت نفت آبادان در هفته ششم لیگ برتر، اظهار کرد: بعد از این که ما در سه بازی اخیر نتایج خوبی نگرفتیم و انتظارات را برآورده نکردیم، قطعا بازی حساسی فردا داریم. گرفتن سه امتیاز برای ما از نان شب واجب‌تر است. فردا با تیم خوبی بازی داریم و با بازیکنان درباره بازی فردا صحبت کرده‌ایم. می‌دانیم هواداران ناراحت هستند و ناراحتی آن‌ها را درک می‌کنیم. لیگ مثل ماراتن می‌ماند و باید با کمک هم تلاش کنیم و تا پایان راه تلاش کنیم.
وی افزود: آماده بازی هستیم و تمرینات خوبی انجام داده‌ایم، باید با اتحاد و همدلی تا آخر پیش رویم، نباید اسیر حواشی شویم و باید حمایت از تیم در اولویت باشد. ما تلاش خودمان را می‌کنیم و بازیکنان ما با وجود مشکلات زیادی که داشتند و دارند همه برای اعتلای نام پرسپولیس تلاش می‌کنند.
وی درباره حضور هواداران در بازی برابر صنعت نفت آبادان هم گفت: از این موضوع خوشحالم بعد از حدود دو سال برابر هواداران بازی کردن لذت بسیار زیادی دارد. بی صبرانه منتظر بازی فردا هستیم تا حضور هواداران را ببینیم. برای بازی هم انگیزه زیادی داریم تا دوباره به شرایط خوبمان برگردیم.
گل محمدی همچنین گفت: هر تیمی در طول فصل ممکن است دچار افت شود. ما هم تلاش می‌کنیم که راهمان را تغییر بدهیم و با تغییر شکل تیمی بتوانیم دوباره به روزهای خوب برگردیم اما همه چیز به مسائل فنی و تیمی بر نمی‌گردد. اتفاقاتی که بیرون زمین رخ می‌دهد تاثیرش را روی ذهن همه ما می‌گذارد و کار را سخت می‌کند. تیمی که می‌خواهد قهرمان شود باید آرامش فکری داشته باشد. در فوتبال ایران همیشه مشکلات وجود دارد اما اگر این مشکلات کمتر شود، می‌توانیم به آینده بیشتر امیدوار بشویم.
او در پاسخ به این سوال که چرا وحید امینی عملکرد خوبش در تیم ملی را در پرسپولیس به نمایش نمی‌گذارد هم گفت: وحید امیری در تیم ما هم خوب بازی می‌کند و من این سوال را قبول ندارم. وحید امیری هر زمان برای ما بازی کرده بهترین عملکرد را داشته است. کیفیت فوتبال او برای ما راضی کننده بوده است و همیشه همه تلاشش را انجام می‌دهد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در بخش دیگری از صحبت‌هایش در پاسخ به سوالی درباره همکاری باشگاه پرسپولیس با تیم ملی فوتبال ایران هم گفت: مشکلاتی که برای تیم ما درباره فیفادی‌ها رخ می‌دهد همه از آن آگاهی دارند. ما به دنبال این نیستیم که درباره این موضوع موضع متقابل بگیریم و مقابل فدراسیون فوتبال باشیم. دوست داریم تیم ملی شرایط خوبی داشته باشد چون تیم متعلق به ۸۰ میلیون ایرانی است، تیم ملی شرایط خوبی داشته باشد، حال همه مردم ما خوب است. این تعامل همیشه از طریق پرسپولیس با تیم ملی بوده است اما در هر صورت دوستان باید تعامل بیشتری با تیم ما داشته باشند. به طور مثال وحید امیری بهترین بازیکن تیم ملی بود اما چرا ما نباید این بازیکن را در اختیار داشته باشیم. ما در بازی برابر مس رفسنجان بخاطر این موضوع مشکل داشتیم. تعامل باید دو طرفه باشد.
گل محمدی درباره اینکه چرا اخبار رختکن پرسپولیس به بیرون درز می‌کند و چرا یک روز قبل از بازی ترکیب تیم در رسانه‌ها منتشر می‌شود، گفت: من نمی‌توانم جلوی این مسئله را بگیرم. چون متاسفانه از سال‌ها قبل هم وجود داشت و اخبار تیم و ترکیب تیم را به بیرون می‌دادند. دوست نداریم این اتفاق رخ بدهد. به این موضوع زیاد اهمیت نمی‌دهم و به دنبال این نمی‌روم که بازجویی کنیم تا مشخص شود چه کسی این کار را می‌کند. تیمی که یک روز قبل از بازی ترکیب تیمش مشخص شود، همیشه این مشکل را دارد که ممکن است ترکیبش به رسانه‌ها درز پیدا کند.
وی در ادامه درباره کیفیت البسه تیم فوتبال پرسپولیس هم گفت: بحث لباس بحث بسیار مهمی است، متاسفانه کیفیتی که اول فصل قرار بود به ما بدهند رخ نداده است و الان لباس ما رنگ و کیفیت مناسبی ندارد. من فکر می‌کنم این اجناس در ایران تولید می‌شود. صحبت‌هایی داشته‌ایم و به احتمال زیاد کیت لباس پرسپولیس تغییر می‌کند، چون هم جنس و هم طرح و هم رنگ لباس‌ها باید تغییر کند.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه آیا باز هم احتمال تغییر دروازه‌بان تیم وجود دارد یا خیر، گفت: وقتی گل می‌خوریم فقط دروازه‌بان مقصر نیست، وقتی تیم گل می‌خورد همه تیم اشکال داشته‌اند. ایراد باید تیمی مورد بازبینی قرار گیرد. به خصوص در بحث دفاع تیمی باید بهتر کار کنیم. اگر در سال‌های قبل قهرمان شدیم بخاطر دفاع تیمی شده است.
گل محمدی در مورد بسته بودن پنجره نقل و انتقالات تیم فوتبال پرسپولیس هم گفت: متاسفانه این موضوع چون برای پرسپولیس رخ داده کسی به آن اهمیت نمی‌دهد. اگر برای باشگاه دیگری اتفاق افتاده بود زمین و زمان را به هم می‌زدند چون ما صحبت نمی‌کنیم و سرمان در کار خودمان است، هر اتفاق ناخوشایندی تا کی برای تیم رقم می‌خورد کسی به آن اهمیت نمی‌دهد. این موضوع به تیم ما ضربه می‌زند. الان دو هفته است که برای تیم ما مشکل ایجاد کرده است. الان بازیکنان تاجیک به تهران آمده‌اند اما نمی‌توانیم از آن‌ها استفاده کنیم. بازیکنانی که جذب کردیم بازیکنان جوان و آینده داری هستند و می‌توانند در آینده برای ما تاثیرگذار باشند.
او در ادامه درباره مشکلات داوری هم گفت: به عنوان مربی پرسپولیس نمی‌خواهم درباره داوری صحبت کنم. در بیانیه باشگاه همه چیز نوشته شده بود. دوست دارم فردای خوبی را برای داوران شاهد باشیم. یعنی یک فضای با احترام و با آرامش را ببینیم. مشکلاتی که داوری ما دارد واقعا زیاد است. داوران ما در کارشان سختی‌های زیادی را تحمل می‌کنند. به خصوص نبود VAR داوری را سخت کرده است، اگر VAR باشد کار داوری ساده‌تر می‌شود اما با این حال ما می‌بینیم که در برخی از بازی‌ها داوران حتی ابزار ارتباط رادیویی هم ندارند. انتظار داریم که با این حال داوران در صحنه‌های تاثیرگذار تصمیمات درستی را بگیرند. من همیشه به داوری احترام می‌گذارم.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه به بلاتکلیفی مدیریتی باشگاه هم اشاره کرد و گفت: قطعا این موضوع آسیب می‌زند. من به عنوان مربی باید بدانم تیمم تشکیلاتی دارد و وضعیت مدیریتی آن مشخص است. مشکلات ما کاملا واضح است و پیچیده نیست. تشکیلات بزرگی مثل پرسپولیس باید اعضای هیات مدیره مشخصی داشته باشند و یا حتی کمیته انضباطی باشگاه مشخص باشد. این کمک می‌کند که تیم با تمرکز بیشتری کارش را ادامه بدهد حالتی که الان برای پرسپولیس وجود دارد در شأن و شخصیت این تیم نیست. امیدوارم آقای سجادی هم وضعیت مدیریتی باشگاه را مشخص کند تا ثبات را در باشگاه شاهد باشیم.
گل محمدی درباره وضعیت مصدومیت سیامک نعمتی هم گفت: نعمتی تازه به تیم اضافه شده است اما سید جلال حسینی از ناحیه زانو هنوز مشکلاتی دارد و بعید می‌دانم که این دو بازیکن به بازی برسند. کامیابی‌نیا هم دوران سخت مصدومیت را پشت سر گذاشته و هنوز به روزهای آماده خود بازنگشته است.
گل محمدی در پایان درباره تغییر سیستم تیمش هم گفت: درباره این مسائل نمی‌توان زیاد توضیح داد. تغییر سیستم نسبت به نیاز تیم اعمال می‌شود. ما هم با سیستم چهار دفاع و هم با سیستم سه دفاع می‌توانیم کار کنیم. این موضوع در آینده بیشتر به ما کمک خواهد کرد.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین