کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جذب ۹۴ درصدی بودجه شهرداری در آبان‌ماه

پایگاه خبری کرج امروز , 2 آذر 1400 ساعت 13:46

حزب الله:شهردار کرج از جذب ۹۴ درصدی بودجه شهرداری در آبان ماه خبر داد و گفت: تلاش مدیران در این زمینه مطلوب بوده است.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، مصطفی سعیدی سیرائی صبح سه‌شنبه در ششمین جلسه شورای برنامه‌ریزی که با حضور معاونین، مدیران مناطق و روسای سازمان‌های تابعه شهرداری برگزار شد، ضمن تبریک هفته بسیج به جذب بودجه ۹۴ درصدی شهرداری طی ماه گذشته اشاره کرد و گفت: با توجه به این مهم، یکی از اولویت‌های مهم مدیریت شهری پرداخت حقوق کارکنان است و باید هرچه سریع‌تر این امر محقق شود.
وی به لزوم توجه به تذکرات اعضای شورای شهر اشاره کرد و گفت: تاکنون از ۶۴ تذکر به ۵۴ تذکر پاسخ‌داده‌شده و ۱۰ تذکر باقی‌مانده نیز در حال پیگیری و انجام است.
شهردار کرج همچنین به‌دقت در ارسال لوایح به شورای شهر تأکید کرد و گفت: لوایح باید بدون نقص به شورای اسلامی شهر ارسال شود.
سعیدی سیرائی در بخش دیگری از اجرای موفق طرح جهادی در مناطق یادکرد و ضمن قدردانی از معاونت خدمات شهری جهت تلاش در اجرای این طرح، از مدیران مناطق خواست تا به‌منظور شناسایی نقاط قوت و ضعف در امر خدمات‌رسانی، هنگام اجرای طرح در منطقه حضورداشته باشند.
وی همچنین به اهمیت ارسال بودجه ۱۴۰۱ شهرداری کرج در موعد مقرر به شورای اسلامی شهر اشاره کرد و خواستار پیگیری مدیران جهت تحقق این مهم شد.


کد مطلب: 268670

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/268670/جذب-۹۴-درصدی-بودجه-شهرداری-آبان-ماه

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com