تاریخ انتشارسه شنبه ۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۵
plusresetminus
حزب الله:رئیس فدراسیون والیبال گفت: مجلس باید در خصوص تهدیدهای بین المللی کمک جدی کند و شورای راهبردی بین مجلس و ورزش ایجاد شود تا تصمیمات اصولی‌تری گرفته شود.
۰
کد مطلب : ۲۶۸۶۴۲
داورزنی خطاب به قالیباف: مجلس باید در تهدیدهای بین المللی به ورزش کمک کند
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، محمدرضا داورزنی در مراسم رونمایی از سردیس قهرمانان بازی‌های آسیایی خطاب به محمد باقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی، گفت: مجلس سال گذشته کمک کرد اما این نوع کمک را نمی‌پسندیم که پنج فدراسیون براساس ارتباط‌هایشان بودجه گرفتند. نظام بودجه ریزی باید اصلاح شود. فدراسیون‌ها اعزام‌هایی دارند و نرخ ارز افزایش زیادی داشته است اما در مقابل بودجه فدراسیون‌ها رشد آنچنانی نداشته است. توان فدراسیون‌ها کاهش پیدا کرده و باید نگاه کلان‌تر به بودجه فداسیون‌ها شود چون سال آینده بازی‌های آسیایی و قهرمانی‌های جهان را داریم.
او ادامه داد: نیاز کمیته ملی المپیک چند صد میلیارد تومانی است که در بودجه مجلس این لحاظ نشده است و به نمایندگی از فدراسیون‌ها در خواست دارم که به این نیاز فدراسیون توجه شود. آن‌ها رشد داشته‌اند اما نیاز به حمایت مجلس دارند. از طرفی تهدیدهایی از طرف نهادهای بین المللی می‌شویم. تابع سیاست‌های کلان کشور هستیم اما  موظف هستیم در بین الملل منشور را رعایت کنیم. نیازمند این هستیم در خصوص تهدیدها کمک جدی شود و شورای راهبردی بین مجلس و ورزش ایجاد شود تا تصمیمات اصولی‌تری گرفته شود.
او افزود: تکلیف فدراسیون‌ها در این حوزه مشخص کنید که ما غیر دولتی هستیم اما آن‌ها را به نهاد عمومی غیر دولتی تبدیل کردید و با این ساختار نمی‌شود ورزش قهرمانی اداره کرد و شما می‌توانید در این حوزه کمک کنید تا بلاتکلیفی ۴۰ ساله برطرف شود و فدراسیون‌ها از لیست نهادهای عمومی خارج شوند.
او همچنین در مورد پلمپ برخی مکان‌ها توسط شرکت توسعه و تجهیز انتقاد کرد و گفت: باید به توسعه ورزش قهرمانی کمک شود نه اینکه مانع ایجاد کنند.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین