کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اولین نشست کمیسیون ورزشکاران در هفته آینده/ خبری از ‌واریزی جدید نیست

ایسنا , 2 آذر 1400 ساعت 11:05

حزب الله:
دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: جلسه کمیسیون ورزشکاران اوایل هفته برگزار می‌شود و تکلیف رییس و نایب رییس را مشخص می کنیم.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، کیکاووس سعیدی، دبیرکل کمیته ملی المپیک در حاشیه مراسم رونمایی از سردیس مدال آوران بای های آسیایی درباره جلسه کمیسیون ورزشکاران و انتخاب رئیس، عنوان کرد: اوایل هفته آینده این کمیسیون جلسه‌ای با رئیس کمیته خواهد داشت که رئیس و نایب رئیس مشخص شود تا هماهنگی لازم را داشته باشند.
دبیرکل کمیته ملی المپیک همچنین در خصوص تایید اساسنامه از سوی شورای نگهبان عنوان کرد: اساسنامه هنوز رسما به دست ما نرسیده اما فرآیند قانونی خود را طی کرده و به زودی ابلاغ می‌شود.
او در پاسخ به سوال خبرنگاری که در خصوص تعداد اعضای کمیسیون ورزشکاران و زوج بودن آرا پرسید، گفت: ممکن است اعضا به توافق برسند تا وزن آرا را مشخص کنند اما به خاطر اردوها و تمرینات معمولا همه همزمان حضور ندارند باشند هم مشکلی وجود ندارد.
سعیدی درباره برگزاری انتخابات کمیته، یادآور شد: تلاش ما این است که در همین ماه شرایط را فراهم کنیم و طبق اساسنامه پیش خواهیم رفت. یکشنبه آینده هم نود و ششمین نشست هیات اجرایی را داریم و از روسای فدراسیون‌ها دعوت خواهیم داشت.
وی درباره واریزی کمیته به فدراسیون‌ها گفت: واریزی فعلا در دستور کار نیست اما در هر نشست هیات اجرایی درخواست‌ها بررسی و تصمیم گیری می‌شود.


کد مطلب: 268635

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/268635/اولین-نشست-کمیسیون-ورزشکاران-هفته-آینده-خبری-واریزی-جدید-نیست

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com