تاریخ انتشارسه شنبه ۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۳
plusresetminus
حزب الله:نوآوری جدید شرکت "کانتیننتال"(Continental) موسوم به نمایشگر "فناوری خجالتی"(ShyTech) که برنده جایزه نوآوری نمایشگاه CES در سال ۲۰۲۲ نیز شده است، فقط زمانی ظاهر می‌شود که راننده به آن نیاز داشته باشد.
۰
کد مطلب : ۲۶۸۶۳۱
خودرویی با "داشبورد خجالتی"!
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، شما هنگام رانندگی، صفحه نمایشی می‌خواهید که اطلاعات مورد نیاز را در اختیار شما قرار دهد، اما نه آن قدری که حواس شما را پرت کند. مشکل اکثر نمایشگرهای خودروهای امروزی این است که همیشه جلوی چشم هستند و موجب حواس‌پرتی می‌شوند.
اکنون شرکت "کانتیننتال"(Continental) یک راه حل نوآورانه به نام نمایشگر "ShyTech" را در نظر گرفته است که فقط در صورت نیاز نمایش داده می‌شود.
"اولریش لودرز" رئیس استراتژی و نمونه کارها در واحد تجاری رابط کاربری خودرو و انسان در "کانتیننتال" در یک بیانیه مطبوعاتی گفت: نمایشگرها رابط اصلی انسان و ماشین در خودرو هستند. طراحی نمایشگرها نقشی اساسی در طراحی اتاق خودرو دارد. صفحه‌نمایش‌های "ShyTech" ما خبر از آغاز عصر جدیدی می‌دهند و آینده نگرانه هستند.
این نمایشگر با نمایشگرهای بزرگتری که در حال حاضر در خودروها تعبیه می‌شوند، فاصله زیادی دارد. این شرکت استدلال می‌کند که در نمایشگرهای امروزی، هر پیامی که نمایش داده می‌شود در موقعیت مناسب به نمایش درنمی‌آید و از طرفی نمایشگرهای بزرگ بدون محتوا نیز با طراحی مدرن اتاق خودرو هماهنگ نیستند.
به همین دلیل است که نمایشگر خجالتی این شرکت فقط زمانی ظاهر می‌شود که راننده به آن نیاز داشته باشد.
بیانیه مطبوعاتی مذکور، جزئیات زیادی در مورد نحوه عملکرد این نمایشگر یا مشخصات آن ارائه نمی‌دهد.
این نمایشگر وقتی وجود صفحه‌نمایش مورد نیاز نیست، به سادگی از نظر پنهان می‌شود. اختراعی که باید قبول کنیم بسیار جالب است و حتما به همین دلیل برنده جایزه نوآوری CES ۲۰۲۲ شده است.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین