تاریخ انتشارسه شنبه ۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۲
plusresetminus
حزب الله:مدیرکل آموزش و پرورش البرز گفت: فعلا حضور ۵۰ درصدی دانش آموزان در کلاس‌های درس قطعی شده و به مرور به تعداد دانش آموزان اضافه می‌شود.
۰
کد مطلب : ۲۶۸۶۲۶
باز بوی ماه مدرسه آمد...
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،سالار قاسمی با اشاره به حضوری شدن کلاس‌های درس مدارس ابتدایی و متوسطه اول از امروز (یکم آذرماه)، اظهار کرد: با این اوصاف، دیگر تمام دانش آموزان استان می‌توانند در فرایند چهره به چهره با معلمان آموزش ببینند.
وی ادامه داد: از اول مهرماه کلاس‌های مدارس روستایی و هنرستان‌ها و از ۱۵ آبان ماه هم کلاس‌های مدارس متوسطه دوم به شکل حضوری برگزار می‌شد.
وی توضیح داد: البته شرایط و نحوه حضور دانش آموزان در کلاس‌های حضوری منوط به تصمیم اولیای مدرسه، امکانات و فضای کلاس‌های درس است.
وی تاکید کرد: طبق برنامه ریزی صورت گرفته، از امروز حدود نیمی از دانش آموزان البرز یک روز در میان در مدارس حضور یافته و بقیه به‌صورت غیرحضوری مباحث کلاس‌های آموزشی  دنبال می‌کنند.
قاسمی ابراز کرد: در تمامی کلاس‌های حضوری حفظ فاصله یک و نیم متری دانش آموزان و استفاده از ماسک ضروری است چون سلامت آینده سازان کشور از هر چیز مهمتر است.
وی ادامه داد: فعلا حضور ۵۰ درصدی دانش آموزان در کلاس‌های درس قطعی شده و به مرور به تعداد دانش آموزان اضافه می‌شود.
این مسئول اضافه کرد:  از ابتدای آغاز سال تحصیلی تا کنون، ۲۰ درصد دانش آموزان البرزی در مدارس حضور یافته اند.
قاسمی در خصوص وضعیت واکسیناسیون دانش آموزان هم گفت: تا کنون بیش از ۹۳ درصد دانش آموزان بالای ۱۲ سال استان دز اول واکسن کرونا را دریافت کرده اند.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین