تاریخ انتشارسه شنبه ۲ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۱
plusresetminus
حزب الله: پس از طولانی شدن ساخت فیلم سینمایی «مست عشق» به کارگردانی حسن فتحی و فراهم نشدن شرایط قرارداد همایون شجریان و سهراب پور ناظری از همکاری با این پروژه کناره‌گیری کردند.
۰
کد مطلب : ۲۶۸۶۱۳
تهیه کننده «مست عشق»: خواسته همایون شجریان غیرمعقول نیست
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،«مست عشق» جدیدترین فیلم سینمایی حسن فتحی که این روزها مشغول ساخت سریال «جیران» برای شبکه نمایش خانگی است، با بازی شهاب حسینی و پارسا پیروزفر در نقش‌های شمس تبریزی و مولانا و نیز جمع قابل توجهی از بازیگران مطرح ترکیه به روایت داستانی از زندگی شمس و مولانا می‌پردازد.
ساخت فیلم« مست عشق«  تقریبا تکمیل شده و طبق آخرین پیگیری‌ها تلاش می‌شود تا با پایان مراحل فیلمبرداری و مراحل فنی در ماه های آینده آماده شود.
در این پروژه قرار بود همایون شجریان و سهراب پورناظری برای موسیقی فیلم همکاری داشته باشند، اما  این دو هنرمند  از پروژه کناره‌گیری کردند.
مهران برومند -تهیه کننده مست عشق - در این باره به ایسنا توضیح داد: خواسته آقای شجریان غیرمعقول نیست و آنچه ما می‌خواستیم هم غیرمعقول نبود، اما با توجه به متوقف بودن پروژه در مدت دو سال شرایط همکاری فراهم نشد چون همه چیز بستگی به شرایط ما داشت که نتوانستیم توافق قبلی را ادامه دهیم؛  در واقع علی رغم تلاشی که از طرف گروه تهیه فیلم برای رسیدن به یک توافق جدید صورت گرفت اما شرایط مهیا نشد ،در نتیجه با کمال رفاقت دوستی و احترام قرار بر این شد که در پروژه‌ دیگری با یکدیگر همکاری داشته باشیم. 
او افزود: ما تلاش می‌کنیم فیلم به اکران آخر امسال برسد.
در این باره همایون شجریان هم در یادداشتی به امضای نام خود و سهراب پورناظری نوشته است : «با پایان یافتن مراحل تدوین فیلم سینمایی «مست عشق» در جلسه‌ای که با تهیه‌کننده محترم فیلم، آگاهی یافتیم که پروژه توان اختیار گذاردن امکانات مورد توافق در گفتگوهای آغازین جهت ساخت موسیقی را دارا نیست و با نظر و حساسیت و عشق ما به نام و جایگاه حضرت مولوی پذیرش هر گونه محدودیتی در خلق و تهیه موسیقی این اثر ناممکن می‌نمود، پس بنا را بر این نهادیم که از همکاری در این پروژه کناره‌گیری نماییم.»
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین