کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

۴۰ درصد کل بازار ارز‌های دیجیتالی در اختیار بیت کوین

باشگاه خبرنگاران جوان , 1 آذر 1400 ساعت 15:41

حزب الله:قیمت انواع ارز‌های شاخص دیجیتالی امروز در روند معاملات در بازار‌های تجارت دیجیتال بین‌المللی تغییراتی را تجربه کرد.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، با وجود عملکرد ضعیف بیت کوین پس از ثبت قله تاریخی خود، رئیس جمهور السالوادور از برنامه ریزی برای راه اندازی نخستین شهر بیتکوینی جهان در این کشور خبر داده است.

مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتالی در حال حاضر ۲ هزار و ۵۷۰ میلیارد دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۲.۵۵ درصد کمتر شده است. 
گفتنی است، بیت کوین ۱۲ سال پیش توسط گروه گمنامی از معامله‌گران بر بستر بلاک‌چین ایجاد شد و از سال ۲۰۰۹ معاملات اولیه آن شکل گرفت.

بیت کوین

بیت کوین با نماد اختصاری BTC یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۱.۰۹ تریلیون دلار، در رتبه ۱ بازار قرار داشته و سهم ۴۰.۱۶ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

اتریوم

اتریوم با نماد اختصاری ETH یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۴۹۷.۵۵ میلیارد دلار، در رتبه ۲ بازار قرار داشته و سهم ۱۸.۴۱ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

بایننس کوین

بایننس کوین با نماد اختصاری BNB یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۹۸.۹۱ میلیارد دلار، در رتبه ۳ بازار قرار داشته و سهم ۳.۵۲ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

قیمت ارز‌های دیجیتالی 

شما مخاطبان باشگاه خبرنگاران جوان می‌توانید، قیمت انواع ارز‌های دیجیتالی از جمله بیت کوین و اتریوم در یکم آذر ماه در ادامه این خبر ببینید؛
ارز دیجیتال قیمت (دلار) قیمت (تومان)
بیت کوین 57,592 ۱,۶۷۳,۹۰۱,۲۲۰
اتریوم 4,206 ۱۲۲,۲۵۹,۴۵۰
بایننس کوین 568 ۱۶,۵۳۲,۸۳۱
تتر 1 ۲۹,۱۲۲
سولانا 218 ۶,۳۶۳,۷۶۵
کاردانو 1.80 ۵۲,۳۲۵
ریپل 1.05 ۳۰,۴۱۹
انتهای پیام/


کد مطلب: 268588

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/268588/۴۰-درصد-کل-بازار-ارز-های-دیجیتالی-اختیار-بیت-کوین

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com