تاریخ انتشاردوشنبه ۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۳
plusresetminus
حزب الله: دادستان کل کشور با بیان اینکه آزادی زندانیان امری خداپسندانه است، گفت: بسیج دو هزار و ۶۸ زندانی را سال گذشته آزاد کرد و امسال نیز تعداد زیادی زندانی معسر را آزاد می‌کند.
۰
کد مطلب : ۲۶۸۵۸۰
بسیج، بیش از ۲ هزار زندانی را تاکنون آزاد کرده است
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، حجت الاسلام منتظری دادستان کل کشور در آیین آزادسازی زندانیان معسر که صبح امروز (دوشنبه) در سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد، آزادی زندانیان را امر بسیار خدا پسندانه‌ای دانست و گفت: بسیج دو هزار و ۶۸ زندانی را سال گذشته آزاد کرد و امسال نیز تعداد زیادی زندانی معسر را آزاد می‌کند که جا دارد با همه وجود از آنها سپاسگزاری کنیم.
دادستان کل کشور گفت: همه کمک کنند تا ما بتوانیم زندانیان غیر عمد و کسانی که به دلیل بدهی گرفتار شده‌اند را از بند اسارت آزاد کنیم.
وی با اشاره به هفته بسیج گفت: در هفته بسیج قرار داریم هفته‌ای که یادآور کسانی است که از جامعه بسیج در دفاع از قرآن و ارزش‌ها به شهادت رسیدند. از وجود این عزیزان شرمنده هستیم چون نتوانستیم دِین خود را به آنها به درستی ادا کنیم.
دادستان کل کشور افزود: بسیج شجره طیبه‌ای است که امام راحل نهال‌اش را غرس کرد و اکنون بعد از گذشت ۴۰ سال آثار و ثمرات آن قابل مشاهده است به نحوی که دنیای اسلام و مردم کشورمان از این شجره طیبه میوه می‌چینند.
منتظری ادامه داد: یکی از خدمات ارزشمندی که مشاهده می‌کنیم کمکی است که بسیج به گرفتاران در حوزه‌های مختلف می‌کند. روزی این کمک به گرفتاران در سیل و زلزله و کمک‌های مومنانه بود و امروز در قالب کمک به آزادسازی زندانیان معسر صورت می‌گیرد.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین