تاریخ انتشاردوشنبه ۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۴
plusresetminus
حزب الله: معاون بازاریابی و فروش گروه سایپا گفت: در حال حاضر در تولید و تحویل محصولات خود به مشتریان با تاخیر زیاد مواجه نیستیم و خودروها براساس برنامه‌ریزی و به‌موقع تولید شده و در زمان مقرر تحویل می‌شود.
۰
کد مطلب : ۲۶۸۵۴۳
عزم سایپا برای تحویل خودروهای مشتریان در موعد مقرر/ در تولید و تحویل محصولات سایپا تاخیر و تعویق نداریم/ علت تاخیر اندک برای سه محصول، دو قطعه راهبردی، مهم و گلوگاهی تولید است
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، حسین کاظمی افزود: مطابق با تدابیر مدیرعامل گروه و نیز برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، چالش تاخیر در تحویل محصولات سایپا برطرف شده و خودروها در موعد مقرر تحویل مشتریان می‌شود. 
وی ادامه داد: دو قطعه مهم و راهبردی شامل مالتی‌مدیای خودرو شاهین و همچنین قطعه ACU مربوط به محصولات ساینا.اس و کوییک.اس با تاخیر تولید توسط شرکت های قطعه ساز مواجه شده که موجب شده تحویل این محصولات به مشتریان با کمی تاخیر مواجه شود.
به گفته وی، گروه سایپا هماهنگی‌های لازم با زنجیره تامین و قطعه‌سازان را برای رفع مشکل تولید و تامین قطعات مذکور انجام داده و به زودی تولید هر دو قطعه طبق روال برنامه‌ریزی‌شده صورت خواهد گرفت. 
معاون بازاریابی و فروش سایپا تصریح کرد: رویکرد سایپای نوین، جلب رضایت مشتریان از طریق ارتقاء کیفی مستمر و نیز تسریع در تولید محصولات و عرضه است. 
کاظمی گفت: با وجود همه مشکلات توانستیم مشکل مهم تعهدات معوق را به‌طور کامل حل و فصل کنیم و امروز در زمینه تحویل هیچ‌یک از محصولات با تاخیر طولانی مدت مواجه نیستیم. 
وی در پایان تاکید کرد: تلاش می‌کنیم با افزایش تولید و عرضه خودرو به بازار، نیازهای مشتریان و تقاضای موجود در بازار را پاسخ دهیم.
منبع : سایپا نیوز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین