کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماینده ولی‌فقیه در سپاه: حاج قاسم ‌سرباز مطلق ولایت بود/ کلید نجات ‌از ‌مشکلات‌ فرمان‌برداری ‌از ولایت است

تسنیم , 1 آذر 1400 ساعت 10:06

حزب الله: نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران گفت: فرهنگ بسیج و فرمان‌برداری از ولایت کلید نجات از همه مشکلات و رمز پیروزی حاج قاسم است.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی‌صادقی نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران صبح امروز در گلزار شهدای کرمان با بیان اینکه خوشحال هستم که در هفته بسیج توفیق زیارت الگوی بسیجیان عالم اسلام نصیبم شد اظهار داشت: بزرگ‌ترین ویژگی شهید حاج قاسم سلیمانی که همه ویژگی‌های این شهید بزرگوار را در خود جمع کرده بود روحیه و فرهنگ بسیجی بود.
وی بیان کرد: حاج قاسم با همین فرهنگ بسیجی توانست از یک جوان ساده روستایی به سرداری تبدیل شود که تمام عالم را تسخیر کرده، دشمن را به غضب آورده و عالم اسلام و مسلمانان را امیدوار و به میدان مبارزه دعوت کند.
نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه رمز موفقیت حاج قاسم در کلمه است ادامه داد: وقتی همه می‌گفتند "حاج قاسم سردار سرداران و سردار دل‌ها است" حاج قاسم افتخار می‌کرد که سرباز مطلق ولایت است.
وی با اشاره به اینکه امروز هم کلید نجات و رهایی ما از همه مشکلات، فرمان‌برداری مطلق از ولایت است بیان کرد: وصیت‌نامه، حیات و تمام زندگی حاج قاسم سلیمانی نمادی از فرمانبرداری مطلق از ولایت است.

وی با اشاره به اینکه حاج قاسم نه تنها با حیات خود به جهان اسلام خدمت کرد که با شهادت خود نیز بزرگ‌ترین خدمت را به جهان اسلام کرد افزود: کسانی که حسینی شدند، زندگی آنها نیز حسینی شده و رفتن آنها هم حسینی می‌شود.


کد مطلب: 268528

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/268528/نماینده-ولی-فقیه-سپاه-حاج-قاسم-سرباز-مطلق-ولایت-کلید-نجات-از-مشکلات-فرمان-برداری

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com