کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کمرئی مطرح کرد؛

تشریح آخرین وضعیت بازگشایی مدارس از اول آذرماه

مهر , 30 آبان 1400 ساعت 14:09

حزب الله:سخنگوی آموزش و پرورش آخرین وضعیت بازگشایی مدارس از اول آذرماه را تشریح کرد.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، علیرضا کمرئی معاون آموزش متوسطه و سخنگوی آموزش و پرورش در بازگشایی مدارس در گفتگو با شبکه خبر به تشریح آخرین شرایط بازگشایی مدارس دوره ابتدایی، متوسطه اول و دوم از اول آذرماه پرداخت.
وی گفت: سومین مرحله از بازگشایی مدارس را از فردا اول آذرماه خواهیم داشت که دانش‌آموزان ابتدایی در تمام پایه‌ها و دانش‌آموزان متوسطه اول راهی مدارس می‌شوند.
وی افزود: بر اساس برنامه ریزی‌های مدارس که به اطلاع دانش‌آموزان رسیده است مدارس از فردا باز خواهند شد؛ برای رعایت فاصله گذاری اجتماعی، دانش‌آموزان گروه بندی می‌شوند که تعداد روز حضور در مدارس برای دانش‌آموزان متفاوت است.
وی درباره اصلی ترین ضوابطی که درباره زنگ ورزش و زنگ تفریح و استفاده از بوفه مدارس برقرار خواهد بود گفت: بوفه مدارس باز نخواهد بود و دانش آموزان باید نوشیدنی و تغذیه همراه خود داشته باشند.
وی بیان کرد: کلاس‌های ۱۵ نفره برای فعالیت‌های ورزشی مجاز شناخته شده اما با رعایت پروتکل‌ها باید صورت بگیرد.
کمرئی بیان کرد: مهمترین رکن رعایت پروتکل‌ها فاصله گذاری و تهویه کلاس‌هاست که ضوابط مشخصی برای آن اعلام شده است.
وی با تاکید بر اینکه دانش‌آموزان باید بهداشت فردی را رعایت و از ماسک استفاده کنند درباره اجباری یا اختیاری بودن حضور در مدارس اظهار کرد: با تاکید ستاد ملی مبارزه با کرونا فعالیت‌های آموزشی آغاز می‌شود و مدارس باز است لذا بنا بر ارائه آموزش حضوری است اگر فرصتی برای ارائه آموزش حضوری نیست باید آموزش مجازی مدنظر باشد.
کمرئی در پایان اعلام کرد تمام دانش‌آموزان براساس مقررات مدرسه در زمان‌های تعیین شده در مدارس حاضر خواهند شد.


کد مطلب: 268480

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/268480/تشریح-آخرین-وضعیت-بازگشایی-مدارس-اول-آذرماه

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com