تاریخ انتشاريکشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۴
plusresetminus
حزب الله:رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به افتتاح ۲۵۵۰ پروژه محرومیت‌زدایی، گفت: معتقدیم وظیفه ما ارائه خدمات بسیار گسترده و وسیع به مردم ایران است.
۰
کد مطلب : ۲۶۸۴۷۸
سردار سلیمانی: وظیفه بسیج ارائه خدمات به مردم است
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، سردار غلامرضا سلیمانی در آیین افتتاح ۲۵۵۰ پروژه محرومیت‌زدایی سازمان بسیج طی سخنانی با گرامیداشت هفته بسیج اظهار کرد: در گام دوم انقلاب یکی از راهبردهایی که رهبر معظم انقلاب به آن اشاره دارند، حضور مردم در عرصه های نقش آفرینی است. بسیج به عنوان تشکیلات انقلاب اسلامی وظیفه فراهم کردن بستری برای حضور مردم در عرصه را بر دوش دارد.
وی افزود: بحمدالله کشور ظرفیت‌های عظیمی برای حل مسائل دارد و ما در سازمان بسیج با تمام توان در خدمت مردم هستیم. ان شاءالله مسیری فراهم شود که مردم عزیز ما ذیل این تشکیلات انقلابی نقش آفرینی کنند.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به افتتاح ۲۵۵۰ پروژه محرومیت‌زدایی، گفت: معتقدیم وظیفه ما ارائه خدمات بسیار گسترده و وسیع به مردم ایران است.
 سلیمانی با بیان اینکه تشکیلات مردمی بسیج که برای مردم است باید برای مردم و بیش از پیش خدمت کند، تأکید کرد: از همه‌ گروه های جهادی که در این پروژه شرکت کردند قدردانی می‌کنم و امیدوارم این فعالیت‌ها باز هم ادامه داشته باشد تا خدمت‌رسانی به مردم با نیروی بیشتری همراه و انجام شود.
وی گفت: بسیج دیگر اقدامات مانند تهیه بسته معیشتی و درمان را در برنامه‌های خود دارد و اجرای طرح‌های آبرسانی در سراسر کشور به خصوص در روستاها از دیگر اقدامات بسیج مهندسان است.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پایان اظهار کرد: ایجاد اشتغال را هم در برنامه داریم و همچنین تسهیل ازدواج و ارائه جهیزیه از دیگر کارهایی است که توسط بسیج در سراسر کشور برای محرومان جامعه اجرا خواهد شد.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین