تاریخ انتشاريکشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۹
plusresetminus
حزب الله:اصحاب رسانه ایران اقدام دولت انگلیس در تروریستی خواندن جنبش فلسطینی حماس را محکوم کردند.
۰
کد مطلب : ۲۶۸۴۶۶
اصحاب رسانه اقدام انگلیس در تروریستی‌خواندن حماس را محکوم کردند
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، شماری از اصحاب رسانه کشور با صدور بیانیه‌ای مشترک ضمن همبستگی با ملت و جنبش‌های مقاومت اسلامی این کشور اقدام دولت انگلیس را در قرار دادن نام جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در فهرست سازمان‌های تروریستی محکوم کرده و مقاومت را تنها گزینه و پناهگاه ملت فلسطین برای احقاق حقوق خود در رویارویی با اشغالگران صهیونیست دانستند.
متن این بیانیه که توسط فرهنگسرای رسانه بطور رسمی در اختیار نماینده جنبش حماس در تهران قرار خواهد گرفت، به شرح زیر است:
«بسم الله الرحمن الرحیم
اقدام دولت استعماری انگلیس در قراردادن نام جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در فهرست گروه‌های تروریستی و تعیین مجازات‌های سنگین علیه شهروندانی که به نوعی از این جنبش مردمی فلسطینی حمایت می‌کنند، اقدامی ضد حقوق بشری و بیانگر خوی استعماری این دولت است که خود با جنایت اشغال فلسطین و انتقال یهودیان صهیونیست به آن و تسلیح و تجهیز آنان، دولت اشغالگر، جنایتکار، نژادپرست اسرائیل را با ماموریت جنگ آفرینی در آن ایجاد کرده است.
ما اصحاب رسانه ایرانی ضمن محکوم کردن این اقدام، معتقدیم دولت انگلیس، حقوق و آزادی‌های شهروندان را قربانی حمایت از رژیم جعلی صهیونیستی کرده و تلاش دارد با محدود سازی آزادی‌ها، خصوصاً آزادی بیان هر صدای مخالف اسرائیل را با اتهام حمایت از تروریست خاموش سازد.
همچنین تاکید داریم که دولت انگلیس با این اقدام، مشوقی برای انجام جنایات بیشتر علیه مردم تحت اشغال فلسطین و منطقه، به رژیم صهیونیستی هدیه کرده است.
همچنین بر این باوریم که انفعال جوامع و اقشار مختلف در برابر این اقدام می‌تواند موجب تسری آن گردد و رژیم‌های استعمارگر و خودکامه به بهانه مبارزه با تروریسم، حقوق بشر را در جوامع مختلف به طور گسترده نقض کنند.
امضا رسانه‌ها و خبرنگاران
خبرگزاری قدس
خبرگزاری تسنیم
فرهنگسرای رسانه
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین