تاریخ انتشاريکشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۵
plusresetminus
حزب الله:مشاور شهردار و فرمانده حوزه هشت بسیج حضرت سیدالشهدا (ع) در پیامی فرا رسیدن هفته بسیج را به تمامی بسیجیان گرانقدر و غیور تبریک گفت.
۰
کد مطلب : ۲۶۸۴۴۶
فرمانده بسیج شهرداری کرج فرا رسیدن هفته بسیج را تبریک گفت
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، در این پیام آمده است؛
مقام معظم رهبری فرمودند؛ بسیج به معنی حضور و آمادگی در همان نقطه‌ای است که اسلام و قرآن و امام زمان ارواحنا له الفداء و این انقلاب مقدّس به آن نیازمند است.
بسیج، یادآور خاطره عزیزترین نهاد و بزرگ‌ترین مردان تاریخ ما است. نهادی که به تعبیر امام راحل، تشکیل آن «یقیناً از برکات و الطاف جلیه خداوند تعالی بود» و «شجره طیبه و درخت تناور و پرثمری است که شکوفه‌های آن بوی بهار وصل و طراوت یقین و حدیث عشق می‌دهد».
اگرچه دفاع مقدس، برگ زرینی از تاریخ پرافتخار ملت ایران است که توسط مردمی‌ترین نیروهای مدافع انقلاب اسلامی ورق خورده است، اما امروزه سیره و روش آن نیروهای عظیم، تبدیل به یک تفکر شده است یعنی «تفکر بسیجی »؛ و هدف بالاتر و والاتر این است که این تفکر همواره در تاروپود جامعه ساری و جاری باشد.
بسیج یک منظومه فکری است که در همه عرصه‌های سیاسی، نظامی، اقتصادی، علمی و فرهنگی، نیل به اهداف بلند قله‌های رفیع عزت و افتخار را هموار می‌سازد. با تفکر بسیجی، جامعه از بن‌بست رهاشده و به سمت تعالی رشد می‌نماید و هرچه این تفکر بسیجی بیشتر جلوه‌گر شود، مشارکت مردم در عرصه‌های مختلف نمایان‌تر می‌شود.
حماسه‌آفرینی‌ها و فداکاری‌های بسیج، تنها محدود به دوران دفاع مقدس نبوده و حضور این نهاد ارزشمند مردمی در تمام دوران حیات پربرکت انقلاب اسلامی مشهود است. بسیج در تمامی افتخارات نظام جمهوری اسلامی سهیم بوده و بسیجیان در تمامی عرصه‌های علمی و فکری و دفاع از ارزش‌های والای انقلاب، همواره الگو و پیشگام  بوده‌اند و اوج این پیشگامی در حوادث مختلف کشور بوده است.
هفته مبارک بسیج، فرصت مغتنمی است برای بازخوانی مجاهدت‌ها، ایثارها و مقاومت‌های بسیجیان عزیز؛ این‌جانب ضمن بزرگداشت یاد و خاطره تمامی شهدای عزیزمان به‌ویژه شهدای بسیجی، فرارسیدن این ایام را به همه بسیجیان غیور، بصیر و ایثارگر و همچنین به‌تمامی بسیجیان شهرداری کرج تبریک گفته و آرزو دارم در سایه عنایات امام عصر (عج) و تدابیر هوشمندانه رهبری معظم انقلاب، حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای دامت برکاته، شاهد فراگیری بیش‌ازپیش پیام الهی و تفکر بسیجی در کشور باشیم.
*غلام قربانی 
مشاور شهردار و فرمانده حوزه هشت بسیج حضرت سیدالشهدا (ع) شهرداری کرج
منبع : پایگاه خبری کرج امروز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین