تاریخ انتشارشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۷
plusresetminus
حزب الله: مربی تیم ملی فوتبال ایران از اشتیاق بالای خود برای دیدن بازی تیم سابق خود سخن گفت.
۰
کد مطلب : ۲۶۸۳۹۸
هاشمیان: بعد از صعود به جام جهانی برای دیدن بازی بوخوم به آلمان می‌روم
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، مربی تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید در اولین فرصت برای دیدن بازی‌ تیم پیشین خود راهی آلمان خواهد شد. او در صحبت هایی با بیلد درباره شرایط تیم سابق خود صحبت کرد.
بیلد: چه خاطرات از فصل ۲۰۰۳/۰۴ دارید؟
دربی ۳-۰ مقابل دورتموند در هفته دهم. من دو گل زدم و اولیسه یک گل. در طول فصل هیچ کس فکر نمی کرد که با چنین تیم جوانی پنجم شویم و به جام یوفا برویم. هر کدام از ما بهترین بازی های خود را به نمایش گذاشتیم. 
بوخوم در حال حاضر در رده دوازدهم قرار دارد. آیا باز هم چنین حسی وجود دارد؟
برای یک کوهنورد، ماندن در لیگ باید هدف باشد. سپس می توانید ثبات داشته باشید و هدف بزرگ سال آینده را داشته باشید. پیشرفت در چند سال گذشته عالی است، اما باید قدم به قدم پیش بروید. 
آیا باشگاهی همچون بوخوم هنوز می‌تواند رویای حضور در بازی‌های اروپایی را داشته باشد؟
امروزه پول نقش مهمتری نسبت به گذشته دارد. با این حال اگر بوخوم با همین روند و به آرامی به پیشرفتش ادامه دهد، به مانند ماینتس و فرایبورگ می‌تواند گام بعدی را بردارد و می‌تواند در لیگ‌های یوفا هم بازی کند.
آیا هنوز با همکاران قبلی ارتباط دارید؟
با فیلیپ بونیگ، مارسل مالتیتز و داریوش ووز. من کارهای مربیگری فوتبالم را با توماس ریس انجام دادم، حتی در یک گروه واتس اپ هستیم اما ما اغلب همدیگر را نمی بینیم. بعد از راهیابی به جام جهانی با ایران، خیلی دوست دارم به ورزشگاه بوخوم بروم. من این شهر را دوست دارم و در قلب من است.
 
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین