تاریخ انتشارشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۸
plusresetminus
حزب الله :عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس فرسودگی ماشین‌آلات را یکی از اصلی‌ترین موانع پیش روی صنعت نساجی دانست و گفت:بیشتر ماشین­‌آلات این صنعت، صرف­‌نظر از نوع تکنولوژی، کهنه هستند بنابراین برای رفع این مشکل و نوسازی ماشین آلات باید از ظرفیت بخش خصوصی استفاده کرد.
۰
کد مطلب : ۲۶۸۳۸۹
فرسودگی ماشین‌آلات دست انداز جاده پیشرفت صنعت نساجی
مهدی ضرغامی _الهویردی دهقانی  فرسودگی ماشین‌آلات را یکی از اصلی‌ترین موانع پیش روی صنعت نساجی دانست و افزود: بیشتر ماشین­‌آلات این صنعت، صرف­‌نظر از نوع تکنولوژی، کهنه هستند بنابراین برای رفع این مشکل و نوسازی ماشین آلات باید از ظرفیت بخش خصوصی استفاده کرد.
نماینده مردم ورزقان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به موانع پیش‌روی صنعت نساجی، گفت: مواد اولیه موردنیاز تولید پوشاک در کشور به میزان کافی وجود دارد زیرا بیشتر البسه تولیدی از مواد پتروشیمی و فرآورده‌های نهایی آن به دست می‌آید و این مواد اولیه نیز در داخل کشور تولید می‌شود.  
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به ضعف کشور در طراحی لباس و پوشاک، اضافه کرد: اتحادیه‌ها و مدیران این حوزه باید برای عرضه محصولات متنوع و مناسب برنامه‌ریزی کنند و مشوق هایی برای تولید پوشاک مناسب سلیقه مردم پیش بینی کنند؛ با افزایش تنوع پوشاک تولیدی، سلیقه تمامی افراد جامعه پوشش داده می‌شود.
وی با بیان اینکه علاوه بر ضرورت واردات ماشین­‌آلات موردنیاز صنعت نساجی، باید این ماشین آلات از تکنولوژی‌های به روز برخوردار باشند، اضافه کرد:  فرسودگی ماشین‌­آلات از کیفیت پوشاک تولیدی می­‌کاهد و این  ضمن افزایش هزینه­‌های تولید، توان رقابتی تولیدات را نیز کاهش می­‌دهد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین