کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس سازمان بسیج:

پیاده سازی و تحقق اهداف عالیه بیانیه گام دوم هدف بسیج است

مهر , 29 آبان 1400 ساعت 13:49

حزب الله: رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: بعد از صدور بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی، پیاده سازی این دکترین رسالت اصلی و مهم بسیج محسوب می‌شود.


 به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،سردار غلامرضا سلیمانی صبح شنبه در افتتاحیه رزمایش بزرگ اقتدار جهادگران بسیج استان سمنان در میدان صبحگاه ستاد سپاه قائم (عج) با اشاره به صدور بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی بیان کرد: رسالت بسیج پیاده سازی و تحقق اهداف عالیه این بیانیه به مثابه یک دکترین محسوب می‌شود.
وی با بیان اینکه بسیجیان باید بکوشند تا بیانیه گام دوم به نتیجه برسد، افزود: رسالت بسیج به عنوان تشکیلات ملت در ایران اسلامی تمرکز بر این بیانیه است لذا باید توجه داشت که محور فعالیت‌های بسیج مبتنی بر فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی تکیه بر تجربه چهار دهه انقلاب اسلامی و همچنین استفاده از ظرفیت‌های داخلی کشور است.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه امروز باید مبتنی بر چهار مؤلفه شامل روحیه جهادی، تکیه بر جوانان، امید به موفقیت و جهش در پیشرفت و توسعه کشور در بخش‌های مختلف به مثابه رسالت بسیج تبیین شود، تاکید کرد: تکیه بر مردم محور کردن و مسئله محوری برای مشارکت و احساس مسئولیت مردم از جمله مهمترین رسالت‌ها در این راه است.
سلیمانی با بیان اینکه جبهه جدید بسیج با توجه به مردم محوری و ارتقای شاخص‌های توسعه و بهره‌وری در امور مختلف امروز پیش روی جوانان مستعد کشور است، بیان کرد: برای کسب موفقیت در این میدان می‌بایست با روحیه جهادی و بسیجی تلاش کرد. از سوی دیگر باید گفت بسیج مأموریت دارد تا عرصه خدمت رسانی به مردم را در جای جای ایران اسلامی فراهم کند و این رسالتی مقدس در کنار دستگاه‌های مسئول و دولت است.
وی با بیان اینکه بسیج به عنوان تشکل مردمی در مردمی‌ترین انقلاب وارد حرکت نوینی شده است، ابراز داشت: ایران اسلامی جوانان مستعد و با ایمانی دارد که به قله‌های فخر و افتخار دست یافته و ایران اسلامی را به یک الگو در بین کشورهای منطقه و جهان بدل کرده است.
به گزارش مهر، رزمایش بزرگ اقتدار جهادگران بسیج استان سمنان از امروز با حضور یک هزار بسیجی در بخش‌های مختلف عمرانی، درمانی و… به میزبانی روستاهای سمنان برگزار می‌شود.


کد مطلب: 268376

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/268376/پیاده-سازی-تحقق-اهداف-عالیه-بیانیه-گام-دوم-هدف-بسیج

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com