کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جسیکا چستین از پالم اسپرینگز جایزه می‌گیرد

مهر , 29 آبان 1400 ساعت 12:27

حزب الله:
جایزه نخل صحرا برای اجرای جسیکا چستین در فیلم «چشمان تامی فی» به وی اهدا می‌شود.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، جسیکا چستین برای نقش‌آفرینی در فیلم «چشمان تامی فی» به کارگردانی مایکل شوآلتر با جایزه دستاورد نخل صحرا تجلیل می‌شود. این جایزه ۶ ژانویه در مراسم اهدای جوایز فیلم بین‌المللی پالم اسپرینگز ۲۰۲۲ به وی اهدا می‌شود.
«چشمان تامی فی» درباره ظهور، سقوط و رستگاری جیم با بازی اندرو گارفیلد و تامی فی بکر با بازی چستین است. داستان این فیلم در دهه ۱۹۷۰ و ۸۰ روایت می‌شود. این زوج ابتدا فروتنانه شروع به کار کردند و در نهایت بزرگ‌ترین شبکه پخش مذهبی را خلق و در کنار آن پارک موضوعی با موضوع مسیحیت را ایجاد کردند. آنها ابتدا به دلیل آموزه‌های انسانی چون عشق و پذیرش به شهرت رسیدند اما وقتی اسرار آنها فاش شد همه چیز به پایان رسید.
هارولد ماتزنر رییس چشنواره پالم اسپرینگز از نقش‌آفرینی چستین در این فیلم که داستانی از یک زندگی منحصر به فرد را روایت می‌کند تجلیل کرد و گفت وی بار دیگر توانایی‌های بازیگری خود را به نمایش گذاشته و برای این بازی شایسته دریافت اسکار است.
چستین پیش از این در سال ۲۰۱۸ جایزه رییس و سال ۲۰۲۱ جایزه اسپاتلایت این جشنواره را دریافت کرده بود. از دیگر برندگان جایزه دستاورد نخل صحرا می‌توان از هالی بری، کیت بلانشت، ساندرا بولاک، اولیویا کولمن، ماریون کوتیار، وایولا دیویس، جولین مور، ناتالی پورتمن و شارلیز ترون یاد کرد.
از دیگر چهره‌هایی که امسال با جوایز پالم اسپرینگز تجلیل می‌شوند جین کمپیون است که جایزه کارگردان سال را می‌گیرد و پنه‌لوپه کروز که با جایزه ستاره بین‌المللی تجلیل می‌شود. کریستین استوارت هم جایزه اسپاتلایت امسال را دریافت می‌کند.
چستین ۲ بار نامزد دریافت جایزه اسکار شده‌است: جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای بازی در فیلم «خدمتکاران» در سال ۲۰۱۱ و جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن برای بازی در «سی دقیقه پس از نیمه‌شب» در سال ۲۰۱۲. وی یک جایزه گلدن گلوب برای همین فیلم برده و ۴ بار دیگر هم نامزد گلدن گلوب شده‌ است.


کد مطلب: 268365

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/268365/جسیکا-چستین-پالم-اسپرینگز-جایزه-می-گیرد

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com