تاریخ انتشارشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۴
plusresetminus
حزب الله: پیر داغر بازیگر لبنانی سریال «مدار صفر درجه» و فیلم سینمایی «به وقت شام» به فصل دوم «نجلا» پیوست.
۰
کد مطلب : ۲۶۸۳۶۲
پیر داغر بازیگر «به وقت شام» به «نجلا» پیوست/ ادامه تصویربرداری
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، فصل دوم سریال «نجلا» این روزها به کارگردانی خیرالله تقیانی‌پور و تهیه‌کنندگی سعید سعدی در حال تصویربرداری است.
این سریال این روزها در جنوب کشور در حال تصویربرداری است که بخش‌هایی از آن در شهرستان شادگان در خوزستان انجام می‌شود. قرار است این فصل در ۳۰ قسمت به تولید می‌رسد و داستان آن به بازگشت کاراکترهای قصه از کربلا و حوادثی که در این مسیر برایشان رقم می‌خورد می‌پردازد.
این پروژه غیر از بازیگران ثابتی دارد با بازیگران جدیدی هم قرارداد می‌بندد که از جمله آنها پیر داغر بازیگر اهل کشور لبنان است. پیر داغر پیش از این نیز با کارگردانان ایرانی همکاری داشته است که از میان مهمترین آن‌ها می‌توان به حضورش در سریال «مدار صفر درجه» به کارگردانی حسن فتحی و فیلم «به وقت شام» به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیاست.
هدایت هاشمی، سیدمهرداد ضیایی، آزیتا حاجیان، حسام منظور، محیا دهقانی، ملیکا شریفی‌نیا، مصطفی ساسانی، سوگل طهماسبی، ایوب آقاخانی، مرتضی شاه‌کرم، بدرالسادات برنجانی، محسن پوشایی، حسین شفیعی، تورج فرامرزیان، وحید نفر، جمال بیات، ابراهیم گله‌دارزاده، رستا رضوی، مهدی ملاک، سیامک توده‌فلاح، اسحاق احمدپور، محسن مرادی، امیر دهلکی و سامان خلیلیان از بازیگرانی هستند که در فصل جدید این سریال به ایفای نقش می‌پردازند.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین