تاریخ انتشارشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۰
plusresetminus
حزب الله: جلسه اضطراری تسهیل تردد و مدیریت ترافیک در پایتخت به ریاست فرمانده انتظامی تهران بزرگ برگزار شد.
۰
کد مطلب : ۲۶۸۳۴۲
جلسه اضطراری پلیس برای ترافیک تهران/ اجرای تصمیمات جدید
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، در پی فرمایشات مقام معظم رهبری بر حل مشکل ترافیک به صورت علمی که در دیدار روز چهارشنبه با نخبگان مطرح شد، جلسه اضطراری تسهیل تردد و مدیریت ترافیک روز جمعه- ۲۸ آبان- به ریاست فرمانده انتظامی تهران بزرگ در مقر پلیس راهور برگزار شد.
سردار رحیمی در این جلسه که علاوه بر رییس پلیس راهور تهران بزرگ، روسا و فرماندهان دیگر یگان‌ها نیز حضور داشتند، بر استفاده از همه ظرفیت ترافیکی و عملیاتی پلیس پایتخت برای تسهیل ترافیک تهران تاکید کرد و گفت:‌ استفاده و بهره گیری از ظرفیت سایر سازمان ها به خصوص شهرداری تهران برای کاهش ترافیک تهران در دستورکار است و در حال حاضر ۴۰۰ نفر برای کمک به مدیریت ترافیک پایتخت به مجموعه راهور تزریق شده است.
از امروز شنبه طرح‌های ویژه ای در حوزه روان سازی و مدیریت ترافیک  از ساعت ۱۵ تا ۲۱ در همه نقاط شهر تهران اجرا می‌شود.رییس پلیس پایتخت با اشاره به اینکه در این زمینه از ظرفیت مرکز هوشمند کنترل ترافیک راهور و همچنین مرکز فرماندهی و کنترل پلیس پایتخت بیش از پیش استفاده خواهد شد، گفت: از امروز شنبه طرح‌های ویژه ای در حوزه روان سازی و مدیریت ترافیک با استفاده از ظرفیت سایر پلیس های تخصصی از جمله پلیس پیشگیری و یگان امداد پلیس پایتخت  از ساعت ۱۵ تا ۲۱ در همه نقاط شهر تهران به مرحله اجرا در خواهد آمد.
وی با تاکید بر  اینکه موضوع مدیریت ترافیک و مقابله با سرقت به صورت ویژه در دستور کار پلیس پایتخت قرار دارد، افزود:  در کنار اقدامات صورت گرفته در حوزه روان سازی ترافیک، علل و عوامل افزایش ترافیک پایتخت و راه‌های برون رفت از آن در دستورکار دفتر تحقیقات کاربردی پلیس پایتخت قرار گرفته است.
رحیمی خاطر نشان کرد :  موضوع ترافیک نیازمند همراهی و هم افزایی سایر سازمان‌هاست که در این زمینه وظایف سازمانهای مختلف مشخص و به آنها اعلام شده است که انتظار داریم همه مسئولان و متولیان امر پای کار بیایند تا شاهد کاهش و حذف دغدغه مردم در این حوزه باشیم. پلیس با همه توان تلاش می‌کند وظیفه خود را به نحو مطلوب انجام  دهد ولی شکی نیست که مساله ترافیک نیازمند همراهی و هم افزایی جمعی است.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین