تاریخ انتشارشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۷
plusresetminus
حزب الله: قویترین مرد ایران و جهان از حذف مسابقات قوی‌ترین مردان ایران از رسانه ملی انتقاد کرد و گفت: امیدواریم نگاه رئیس جدید رسانه ملی برای پخش مسابقات قویترین مردان ایران تغییر کند و این مسابقات مجدداً از رسانه ملی پخش شود.
۰
کد مطلب : ۲۶۸۳۳۶
حذف قویترین مردان ایران از رسانه ملی انگیزه ورزشکاران را گرفت
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،مسلم دارابی  گفت: پس از حذف مسابقات قویترین مردان ایران از رسانه ملی نگاه مسئولین به این ورزش کم شد.
دارابی گفت: ورزش قویترین مردان به عنوان یکی از ورزش‌هایی که امروزه بسیاری از جوانان را به خود جذب کرده نیازمند حمایت مسئولین به خصوص رسانه ملی است.
قویترین مرد ایران و جهان در ادامه به حضور پیمان جبلی رئیس جدید سازمان صدا و سیما اشاره کرد و افزود: امیدواریم نگاه رئیس جدید رسانه ملی برای پخش جدید مسابقات قویترین مردان ایران تغییر کند و این مسابقات مجدداً از رسانه ملی پخش شود.
این قهرمان ملی کشورمان افزود: پس از حذف این مسابقات از رسانه ملی ورزشکاران دیگر رغبتی برای حضور در مسابقات جهانی نداشتند چون زمانی که این مسابقات پخش می‌شد قویترین مردان ایران جزو مدعیان قهرمانی مسابقات جهانی بودند و انگیزه خود را روز به روز برای حضور در مسابقات جهانی بالا می‌بردند.
حذف قویترین مردان ایران از رسانه ملی انگیزه ورزشکاران را گرفت
وی افزود: همانطور که فوتبال طرفداران خود را دارد به جرات می‌توان گفت ورزش قویترین مردان ایران نیز در بین جوانان طرفداران بسیاری را جذب کرده است.
این قهرمان ملی در ادامه افزود: متاسفانه طی دو سال گذشته با شروع بیماری کرونا بسیاری از باشگاه‌های بدنسازی تعطیل شد و حتی این روزها که مدتی است با ابلاغ ستاد ملی کرونا باشگاه‌ها فعالیت خود را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی  آغاز کردند باز هم مردم از ترس بیماری کرونا به باشگاه نمی‌آیند و این باعث مشکلات مالی به خصوص پرداخت اجاره شده است.
قهرمان چندین دوره قویترین مردان ایران و جهان افزود: امیدواریم با حمایت مسئولین ورزش و رسانه ملی شاهد این باشیم مسابقات قویترین مردان ایران مجدداً برگزار شود و بتوانیم رقابت و انگیزه را در بین جوانان ایجاد و در مسابقات جهانی حضور داشته باشیم.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین