تاریخ انتشارچهارشنبه ۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۰
plusresetminus
حزب الله: رئیس مرکز ‌پژوهش‌ها و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج گفت: اولین فعالیت مشترک مرکز پژوهش‌ها و سازمان بسیج رسانه تحت عنوان هم‌افزایی در حوزه آموزشی انجام می‌شود.
۰
کد مطلب : ۲۶۶۴۹۶
فعالیت مشترک مرکز پژوهش‌ها و سازمان بسیج رسانه در حوزه آموزش
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، محمد اسدیان در نشست مشترک با رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز ضمن بررسی و تبادل‌نظر در خصوص مأموریت‌های مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورا و ارائه گزارش از فعالیت‌های دو مجموعه، نحوه همکاری‌ها و انجام فعالیت‌های مشترک اظهار کرد: آموزش‌های لازم و موردنیاز به تیم‌های رسانه‌ای اعضای محترم شورای اسلامی شهر کرج با همکاری سازمان بسیج رسانه استان شکل خواهد گرفت.
وی به طرح پلیس سوت زن اشاره کرد و گفت: ایجاد بستری امن برای تضمین حمایت‌های مادی و معنوی از اعلام‌کنندگان تخلف یکی از مهم‌ترین اهداف این طرح است.
رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر کرج پیشگیری و مبارزه با فساد اداری و افزایش سلامت نشاط اداری در اتخاذ تصمیمات و فعالیت‌ها را از دیگر اهداف طرح پلیس سوت دانست و مطرح کرد: افزایش مشارکت شهروندان و سازمان‌های مردم‌نهاد در فرآیند تصمیم‌گیری اداری نیز از اهداف این طرح است.
اسدیان شناسایی فرآیندهای مستعد فساد اداری و اصلاح آن‌ها را از دیگر اهداف این طرح اعلام کرد.
وی در خصوص اعلام‌کنندگان فساد و روش پیش‌بینی‌شده در طرح پیشنهادی گفت: هر شخصی حقیقی یا حقوقی اعم از شهروندان و کارکنان که هرگونه فساد اداری واقع‌شده یا در شرف وقوع را می‌تواند به دبیرخانه پیش‌بینی‌شده ارسال کنند.​
منبع : پایگاه خبری کرج امروز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین