کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

چیزی تا آزادسازی شهر «مأرب» باقی نمانده است

مهر , 5 آبان 1400 ساعت 14:27

حزب الله:وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن با بیان اینکه جنگ نظامی پایان یافته است و تنها گزینه پیش روی ائتلاف متجاوز سعودی اعتراف به شکست در یمن است، گفت: چیزی تا آزادسازی شهر «مأرب» باقی نمانده است.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،«محمد ناصر العاطفی» وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن در سخنانی اعلام کرد که دشمنان یمن رسماً شکست خوردند و دیگر انتخابی به جز اقرار به شکست ندارند.
وی با اشاره به اینکه چیزی تا آزادسازی شهر «مأرب» باقی نمانده است اعلام کرد که این آزادسازی نیازمند زمان است.
العاطفی ضمن اعلام اینکه تمامی مناطق تحت اشغال ائتلاف متجاوز سعودی بازپس گرفته می‌شود، به این ائتلاف سعودی- اماراتی نسبت به مرحله موسوم به «درد بزرگ» که هنوز آغاز نشده است هشدار داد و از غافلگیری‌های قریب الوقوع به ویژه در زمینه پدافند هوایی و دریایی خبر داد.
وزیر دفاع یمن درباره حضور نظامی انگلیس در المهره نیز گفت که حضور انگلیس در المهره اشغالگری و استعمار است و ما با همه متجاوزان به جزایر یمنی برخورد خواهیم کرد و تا بازپس‌گیری کامل مناطق اشغالی یمن هرگز آرام نخواهیم گرفت.
وی با اشاره به اینکه حمایت از دریانوردی جزء مسئولیت ما محسوب می‌شود، گفت که ریاض و ابوظبی از جامعه جهانی باج‌خواهی کرده و برای بین‌المللی کردن دریای سرخ و باب‌المندب تلاش می‌کنند.
وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن درباره تلاش امارات و عربستان سعودی برای گسترش نفوذ اسرائیل در تعدادی از جزایر یمن همانند سقطری و میون نیز گفت: ما اطلاعات زیادی در این خصوص داریم و تحولات مختلف را دنبال می‌کنیم و همانگونه که قبلاً نیز گفتیم تا آزادی کامل اراضی یمن خواه جزایر، بنادر یا استان‌ها هرگز آرام نخواهیم گرفت و صهیونیست‌ها در آینده منظور ما را درک خواهند کرد.


کد مطلب: 266481

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/266481/چیزی-آزادسازی-شهر-مأرب-باقی-نمانده

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com