تاریخ انتشارسه شنبه ۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰
plusresetminus
حزب الله:رئیس کمیسیون آموزش با بیان اینکه با توجه به میزان واکسیناسیون آمادگی بازگشایی مدارس وجود دارد، گفت: البته حضور در مدارس بر اساس اعلام, سرپرست وزارت آموزش و پرورش اختیاری است.
۰
کد مطلب : ۲۶۶۴۰۷
چراغ سبز ستاد ملی کرونا برای بازگشایی حضوری مدارس/ آذرماه مدارس بازگشایی می‌شود
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،«علیرضا منادی سفیدان»، رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، درباره بازگشایی حضوری مدارس با توجه به افزایش سرعت واکسیناسیون در کشور گفت: با توجه به اینکه مدارس 2 سال است به صورت غیرحضوری اداره می‌‎شود، به شدت از ناحیه کیفیت آموزشی آسیب دیده‌ایم؛ بخش عمده‌ای از خانواده‌ها خواستار بازگشایی حضوری مدارس شده‌اند.
نماینده مردم تبریز در مجلس با یادآوری اینکه تاکنون بیش از 70 میلیون نفر در کشور واکسینه شده‌اند، افزود: بر همین اساس ستاد ملی کرونا برای بازگشایی مدارس نیز چراغ سبز داده است تا مدارس به صورت ترکیبی بازگشایی شوند.
وی با بیان اینکه در حال حاضر نیز روزانه 1.5 میلیون دز واکسن تزریق می‌شود، اضافه کرد: در صورت تداوم این روند و ورود به آذرماه، تمامی معلمان به طور کامل واکسینه می‌شوند.
منادی سفیدان ادامه داد: همین‌طور تأکید داریم تمامی افرادی که با دانش‌آموزان در ارتباط هستند مانند رانندگان سرویس مدارس، نیروهای خدماتی و... در مدارس واکسینه شوند تا در آذرماه آمادگی کامل برای بازگشایی مدارس وجود داشته باشد.
رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس یازدهم تصریح کرد: با وجود تمامی این آمادگی‌ها، حضور در مدارس اختیاری است. البته خانواده‌ها مختار به حضور فرزند خود در مدارس هستند و حضور در مدارس اجباری نیست.
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین