تاریخ انتشارسه شنبه ۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۷
plusresetminus
بازدید مسئولان گروه مالی گردشگری از دو مرکز توانبخشی در کرمان؛

کیفیت خدمات رسانی به مددجویان مطابق استانداردهای روز باشد

حزب الله:مسئولان گروه مالی گردشگری و بنیاد نیکوکاری یاس به مناسبت ایام ولادت حضرت محمد(ص) و امام جعفرصادق(ع) از دو مرکز نگهداری و توانبخشی معلولان ذهنی و جسمی بازدید کردند.
۰
کد مطلب : ۲۶۶۳۹۴
کیفیت خدمات رسانی به مددجویان مطابق استانداردهای روز باشد
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله به نقل از روابط عمومی گروه مالی گردشگری، در جریان بازدید از دو مرکز توانبخشی در جنوب کرمان و مرکز شهید فیاض بخش کرمان بر لزوم ارتقاء کیفیت خدمات رسانی به معلولان ذهنی و جسمی مطابق با استانداردهای روز تاکید شد.
مرکز نگهداری و توانبخشی معلولین ذهنی و جسمی شهید فیاض‌بخش کرمان از تیر ماه امسال به بنیاد نیکوکاری یاس واگذار شده است. این مرکز دارای 85 معلول ذهنی تخت‌گرا(روی تخت) است و 35 نفر نیز مراقبت از آنان را برعهده دارند که طبق تفاهمنامه مذکور به بنیاد نیکوکاری یاس تحویل شده است.

دو مرکز توانبخشی "جنوب کرمان" و "شهید فیاض‌بخش" کرمان  در مجموع حدود 200 نفر پرسنل و معلول دارند که هزینه نگهداری این مراکز ماهانه حدود 5 میلیارد ریال است. این هزینه از طرف بنیاد نیکوکاری یاس و با همکاری هلدینگ‌ها و شرکت‌های زیرمجموعه گروه مالی گردشگری تامین می شود.

این گزارش حاکیست: در مراکز یاد شده علاوه بر نگهداری و مراقبت از معلولان ذهنی و جسمی، خدمات دیگری همچون گفتار درمانی، کار درمانی، فیزیوتراپی، ارتوپد فنی، روانشناسی، مددکاری و پزشک متخصص به صورت تمام وقت زیرنظر مربیان و کارشناسان خبره این امور انجام می شود.

در این بازدید علاوه بر مسئولان گروه مالی گردشگری و بنیاد نیکوکاری یاس، مدیرکل، مدیران و کارشناسان سازمان بهزیستی استان کرمان و رییس بهزیستی شهرستان کرمان حضور داشتند.

در پایان این بازدید، مسئولان گروه مالی گردشگری هدایایی به پرسنل و مددجویان مراکز یاد شده اهدا کردند ضمن اینکه با افزایش حقوق ماهانه تمام "مادریاران" هر دو مرکز توانبخشی جنوب کرمان و شهید فیاض‌بخش کرمان به میزانی بین 5 تا 7 میلیون ریال موافقت شد.
بنیاد نیکوکاری یاس فاطمه النبی(س) وابسته به گروه مالی گردشگری است و تمام فعالیت‌های انجام شده در بنیاد یاس طبق سیاست‌های هیات امنا گروه مالی گردشگری و حمایت بانک گردشگری صورت می گیرد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین