تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۶
plusresetminus
حزب الله:کاظمی گفت: با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و تحقق واکسیناسیون مدارس تا پایان آبان بازگشایی می شوند.
۰
کد مطلب : ۲۶۶۰۶۴
بازگشایی مدارس تا پایان آبان/اولویت بازگشایی مدارس در مناطقی است که تحت پوشش فضای مجازی نیستند
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،کاظمی سرپرست وزارت آموزش وپرورش گفت: روند بازگشایی مدارس با توجه به پوشش جمعیتی اجرای واکسیناسیون و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بر اساس ارزیابی ها از اول آبان ماه آغاز وتا پایان همان ماه تمامی مدارس بازگشایی می‌شوند.
علیرضا کاظمی با اشاره به اینکه بازگشایی مدارس تنها تابع واکسیناسیون نیست گفت: شورای مدرسه و آموزش وپرورش هر منطقه ارزیابی از شاخص‌های رعایت دستورالعمل ها، فاصله اجتماعی وتمهید مقدمات انجام ومجوز حضوری شدن مدرسه را دریافت می‌کنند.
وی گفت: ۴۵ هزار مدرسه کشور با تراکم کم جمعیتی در مهرماه به صورت حضوری بودند و حدود ۵۰ درصد که از تراکم بالایی برخوردارند در آبان ماه  پس از ارزیابی  حضوری می‌شوند.سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: مقدمات بازگشایی مدارس در مناطق محروم که تحت پوشش فضای مجازی نیستند، انجام شده و فعالیت این مدارس با رعایت پروتکلها انجام می شود.
 علیرضا کاظمی ظهر پنجشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد افزود: در بحران شیوع کرونا، آموزش به صورت مجازی انجام شد و با شروع واکسیناسیون در کشور و در دانش آموزان کم کم به سمت ترکیبی و حضور با رعایت پروتکل‌های بهداشتی پیش رفت که اکنون در مدارسی با جمعیت کم در کشور آموزش به صورت ترکیبی انجام می‌شود.
وی بیان داشت: کرونا هم در حوزه آموزش و هم در حوزه پرورش آسیب‌ها و خسارت‌های ایجاد کرده که باید در این راستا تلاش کرد و مهارت دانش‌آموزان را در مواجهه با بحران بالا برد.
کاظمی با بیان اینکه مدارس با جمعیت زیر ۱۵ نفر و کمتر که دسترسی به فضای آموزشی نداشتند حضوری برگزار شدند، گفت: ارزیابی بازگشایی مدارس توسط مدیران مدارس انجام می‌شود و اگر شیوع کرونا کنترل شود، ممکن است، اوایل آذر مدارس را بازگشایی کنیم.
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین