تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۱
plusresetminus
حزب الله:نایب رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: دستگاه های نظارتی نباید به مجموعه نگاه مچ گیری داشته باشند.
۰
کد مطلب : ۲۶۵۵۳۸
دنبال مچ گیری نباشیم
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،علیرضا رحیمی در هجدهمین جلسه رسمی شورا ضمن تقدیر و تشکر از زحمات دستگاه های نظارتی اظهار داشت: اگر دستگاه های نظارتی در حوزه های مربوطه اجرایی به معنای واقعی بها داده نشوند و دنبال موانعی باشیم برای اینکه این عزیزان فعالیتشان را کمتر کنند یا اینکه نگاه برخی از مسئولین بالادستشان که نگاه مچ گیری داشته باشند مطمئن باشید که دستگاهها به سلامت نمی رسند.
نایب رئیس شورای اسلامی شهر کرج به کارکرد سه حوزه نظارتی شهرداری اشاره کرد و گفت: اصلی ترین نگاه حوزه نظارتی در مجموعه مدیریت شهری تاکنون نگاه صیانتی حفاظتی و دستگیری بوده نه مچ گیری.
رحیمی بیان کرد: اگر  در هر دستگاه نظارتی به فکر مچ گیری باشد در این راستا ضرر آن را شهروندان برده اند.
عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر کرج یادآور شد: حضرت آقا بارها مطالبی در خصوص حراست و بازرسی در برخی نشست ها که با مسئولان نظارتی داشته اند فرمودند که چشم پوشی از خطاهای قابل اغماض داشته باشند برای باندها و گروههای  منفعت طلب جبهه جدی تشکیل بدهند.
وی با بیان اینکه نگاه اعضای شورای شهر به این حوزه صیانتی و پوششی است، اضافه کرد: از هر سه مسئول محترم حوزه نظارتی مدیریت شهری به نیابت از سایر اعضا تقدیر و تشکر میکنم و در این راستا درخواست دارم هر جا جریان فساد دیدید حتی در تشکیلات محکم سد بشوید و جلوی زیاده خواهی را بگیرید
منبع : پایگاه خبری کرج امروز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین