کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کمک ۷ میلیارد ریالی نیک اندیشان فسایی به حوزه سلامت

روابط عمومی مجمع خیرین سلامت کشور , 22 مهر 1400 ساعت 14:33

حزب الله:مدیرعامل مجمع خیرین سلامت شهرستان فسا از کمک ۷ میلیارد ریالی نیک اندیشان فسایی به حوزه سلامت این شهرستان در نیمه اول سال ۱۴۰۰ خبر داد.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،مجتبی ذوالقدر، مدیرعامل مجمع خیرین سلامت شهرستان فسا گفت:  نیک اندیشان فسایی در ۶ ماهه اول امسال میزان ۷ میلیارد ریال کمک‌های نقدی و غیرنقدی جهت خرید تجهیزات و ملزومات بهداشتی و درمانی به حوزه سلامت شهرستان اهداء کردند.

او ضمن قدردانی از کمک‌های مومنانه مردم در مقابله با کرونا و همراهی با مدافعان سلامت، افزود: امسال ٢٠ عدد کپسول اکسیژن٤٠ لیتری به ارزش٨٥٠ میلیون ریال، ٢عدد دستگاه اکسیژن ساز به ارزش ٢٧٠ میلیون ریال، ٥عدد فلومتر و ٢ عدد ترالی حمل کپسول به ارزش٥٠ میلیون ریال، ٢ عدد تخت دیالیز و cpr به ارزش٣٠٠ میلیون ریال از محل کمک‌های مردمی خریداری شده است.
ذوالقدر بیان کرد:  مبلغ ٢ میلیارد ریال جهت تجهیز و تکمیل پایگاه سلامت و پایگاه اورژانس ١١٥دشت خانگلی ازمحل کمک‌های مردمی برای خدمات رسانی به همشهریان هزینه شده است.
این مقام مسئول تصریح کرد: امیدواریم کمک‌های نقدی و غیرنقدی نیک اندیشان کماکان و ادامه یابد تا با تجهیز کامل موسسه خیریه بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) به اقلام مراقبتی و کمک درمانی، بتوانیم برای رفع آلام بیماران درمنزل نیزخدماتی درشأن و با حداقل هزینه به متقاضیان ارائه کنیم.


کد مطلب: 265529

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/265529/کمک-۷-میلیارد-ریالی-نیک-اندیشان-فسایی-حوزه-سلامت

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com