تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۳
plusresetminus
حزب الله:مدیرعامل مجمع خیرین سلامت شهرستان فسا از کمک ۷ میلیارد ریالی نیک اندیشان فسایی به حوزه سلامت این شهرستان در نیمه اول سال ۱۴۰۰ خبر داد.
۰
کد مطلب : ۲۶۵۵۲۹
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،مجتبی ذوالقدر، مدیرعامل مجمع خیرین سلامت شهرستان فسا گفت:  نیک اندیشان فسایی در ۶ ماهه اول امسال میزان ۷ میلیارد ریال کمک‌های نقدی و غیرنقدی جهت خرید تجهیزات و ملزومات بهداشتی و درمانی به حوزه سلامت شهرستان اهداء کردند.
او ضمن قدردانی از کمک‌های مومنانه مردم در مقابله با کرونا و همراهی با مدافعان سلامت، افزود: امسال ٢٠ عدد کپسول اکسیژن٤٠ لیتری به ارزش٨٥٠ میلیون ریال، ٢عدد دستگاه اکسیژن ساز به ارزش ٢٧٠ میلیون ریال، ٥عدد فلومتر و ٢ عدد ترالی حمل کپسول به ارزش٥٠ میلیون ریال، ٢ عدد تخت دیالیز و cpr به ارزش٣٠٠ میلیون ریال از محل کمک‌های مردمی خریداری شده است.
ذوالقدر بیان کرد:  مبلغ ٢ میلیارد ریال جهت تجهیز و تکمیل پایگاه سلامت و پایگاه اورژانس ١١٥دشت خانگلی ازمحل کمک‌های مردمی برای خدمات رسانی به همشهریان هزینه شده است.
این مقام مسئول تصریح کرد: امیدواریم کمک‌های نقدی و غیرنقدی نیک اندیشان کماکان و ادامه یابد تا با تجهیز کامل موسسه خیریه بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) به اقلام مراقبتی و کمک درمانی، بتوانیم برای رفع آلام بیماران درمنزل نیزخدماتی درشأن و با حداقل هزینه به متقاضیان ارائه کنیم.
منبع : روابط عمومی مجمع خیرین سلامت کشور
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین