تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۲
plusresetminus
حزب الله:یک کارشناس فوتبال می‌گوید گل علیرضا جهانبخش به کره‌جنوبی اتفاقی به ثمر رسید.
۰
کد مطلب : ۲۶۵۵۲۳
فلاحت‌زاده: گل ایران به کره اتفاقی بود/ اسکوچیچ به ترکیب برنده دست نمی‌زند
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،فرشاد فلاحت‌زاده  درباره دیدار ایران و کره جنوبی که با تساوی یک بر یک خاتمه یافت و انتقاداتی را هم به دنبال داشت، گفت: من فکر می‌کنم اسکوچیچ کار بزرگی انجام داده است. در این مدت ۱۰ پیروزی متوالی داشتیم و در بازی با کره جنوبی که از مدعیان است، به تساوی رسیدیم. دیدار با ایران برای کره‌ای‌ها حیثیتی شده و آن‌ها به خاطر باخت‌های گذشته با ما کری کری دارند.
این کارشناس فوتبال درباره عملکرد تیم ملی در این دیدار اظهار کرد: عملکرد تیم ملی قابل قبول بوده است. نمی توانیم بگوییم کادرفنی زحمت نکشیده است. با حضور رئیس فدراسیون فوتبال و اسکوچیچ اتفاقاتی خوبی راه داد. در کل راضی هستم. در همین بازی اگر اسکوچیچ زودتر تعویض‌هایش را انجام می‌داد، شرایط خیلی بهتری هم رقم می‌خورد. قایدی زودتر وارد زمین می‌شد که فرصتی نداشت. اگر علی قلی‌زاده را بیرون نمی‌کشیدیم شرایط ما هجومی‌تر باقی می‌ماند. این‌ها نظرات شخصی است و نظر سرمربی ارجحیت دارد. در کل نتیجه خوبی جلوی کره‌جنوبی گرفتیم. دو بار توپ به دیرک دروازه رقیب خورد و چند موقعیت هم به تیم حریف دادیم. در این بازی دفاع راست ما ناهماهنگ بود و در هنگام گل سون هیونگ مین، خط آفساید را پر کرده بود. فکر می کنم تفکرات اسکوچیچ خوب بود و تا الان خوب کار کرده است.
وی درباره انتقادها به نمایش تیم ملی جلوی امارات نیز یادآور شد: وقتی هشت تا ۹ بازی را با یک ترکیب بازی می‌کنید، مربیان حریف هم به شناخت خوبی می‌رسند و به اصطلاح کار سخت می‌شود. بازی با امارات بچه ها خوب نبودند اما امتیاز لازم را گرفتند. مربی کره هم ایران را خوب آنالیز کرده بود. به نظرم گلی که به کره زدیم اتفاقی بود و به طور اتفاقی به گل رسیدیم. این گل حاصل اشتباه دروازه‌بان در خروج از دروازه بود. سه مدافع کره هم فکر می‌کردند توپ به اوت خواهد رفت و سر خود را دزدیدند.
فلاحت‌زاده تاکید کرد: سخت است که هم زیبا بازی کنیم و هم امتیاز بگیریم. وقتی شرایط نزدیک به هم می شود و مربیان آنالیز می کنند، باید به دنبال گرفتن امتیاز بازیم. بالاخره آن ها تیم توانمندی بودند و بازیکنان‌شان در اروپا بازی می کنند. کره همیشه تیم خوبی مقابل ما بود.
این مربی فوتبال درباره بازی نرسیدن به سامان قدوس در بازی‌های اخیر که با انتقاد این مهاجم همراه شده است گفت: قدوس همیشه تاثیرگذار بوده است. فکر می‌کنم شاید اسکوچیچ حواسش نبود و دستیارهایش باید به یادآوری می‌کردند که از قدوس استفاده کند. تعویض قایدی هم در فاصله دو دقیقه به پایان بازی، بیشتر وقت کشی بود.
وی درباره ترکیب یک نواخت تیم ملی در بازی های گذشته گفت: معمولا مربیان وقتی نتیجه می گیرند، دست به ترکیب نمی‌زنند و این موضوع در تیم ملی دیده می‌شود. باید به نیمکت تیم هم توجه داشته باشیم. اگر بازیکن بازی نکند، مطمئنا افت خواهد کرد. قدوس بازیکن بزرگی است و در سطح بالایی بازی می کند. مطمئنا قدوس از این داستان ناراحت شده است. امیدوارم اگر مشکلاتی وجود دارد، برطرف شود.
این مربی فوتبال درباره نبود کمک داور ویدیویی در این مسابقه و نادیده گرفتن خطای پنالتی مدافع کره روی طارمی گفت: فکر می کنم برخورد بازیکن کره با طارمی خطا بود. همه گفتند پنالتی بود. واقعا چرا داور این صحنه را پنالتی نگرفت؟ حضور تماشاگران در این بازی می‌توانست داور را مجاب به گرفتن پنالتی کند.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین