کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

هوای البرز ناسالم می‌شود

مهر , 22 مهر 1400 ساعت 9:41

حزب الله:مدیرکل هواشناسی البرز گفت: با توجه به استقرار جوی پایدار همراه با روند افزایش آلاینده‌ها هوای استان در بعضی ساعات ناسالم می‌شود.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،آرش بهارونداحمدی به پیش‌بینی شرایط جوی استان البرز پرداخت و اظهار کرد: تحلیل آخرین الگوهای پیش‌یابی حاکی از جوی پایدار همراه با روند افزایش آلاینده‌ها در کلان‌شهرهای استان خواهد بود.
وی بیان کرد: بر این اساس هوای استان در بعضی ساعت امروز و فردا در سطح ناسالم برای گروه‌های حساس قرار می‌گیرد.
مدیرکل هواشناسی البرز با بیان اینکه آسمان امروز البرز صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی و روند افزایش آلاینده‌ها بوده و هوا در بعضی ساعات ناسالم است، تصریح کرد: امروز بیشترین دمای هوا در این استان ۲۶ درجه سانتی‌گراد و کمترین دمای هوا ۱۴ درجه سانتی‌گراد بوده و بیشینه باد ۵ متر بر ثانیه است.
وی خاطرنشان کرد: بر اساس بررسی و تحلیل نقشه‌های پیش‌یابی و تصاویر ماهواره‌های هواشناسی، فردا آسمان البرز صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی و روند افزایش آلاینده‌هاست و هوا در عصر و شب با کاهش آلاینده‌ها مواجه خواهد شد.
بهارونداحمدی به پیش‌بینی دمای هوای فردا پرداخت و متذکر شد: فردا بیشینه دما ۲۸ درجه سانتی‌گراد و کمینه دما ۱۴ درجه سانتی‌گراد بوده و بیشینه باد ۶ متر بر ثانیه است.


کد مطلب: 265465

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/265465/هوای-البرز-ناسالم-می-شود

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com