تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۱
plusresetminus
حزب الله:مدیرکل هواشناسی البرز گفت: با توجه به استقرار جوی پایدار همراه با روند افزایش آلاینده‌ها هوای استان در بعضی ساعات ناسالم می‌شود.
۰
کد مطلب : ۲۶۵۴۶۵
هوای البرز ناسالم می‌شود
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،آرش بهارونداحمدی به پیش‌بینی شرایط جوی استان البرز پرداخت و اظهار کرد: تحلیل آخرین الگوهای پیش‌یابی حاکی از جوی پایدار همراه با روند افزایش آلاینده‌ها در کلان‌شهرهای استان خواهد بود.
وی بیان کرد: بر این اساس هوای استان در بعضی ساعت امروز و فردا در سطح ناسالم برای گروه‌های حساس قرار می‌گیرد.
مدیرکل هواشناسی البرز با بیان اینکه آسمان امروز البرز صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی و روند افزایش آلاینده‌ها بوده و هوا در بعضی ساعات ناسالم است، تصریح کرد: امروز بیشترین دمای هوا در این استان ۲۶ درجه سانتی‌گراد و کمترین دمای هوا ۱۴ درجه سانتی‌گراد بوده و بیشینه باد ۵ متر بر ثانیه است.
وی خاطرنشان کرد: بر اساس بررسی و تحلیل نقشه‌های پیش‌یابی و تصاویر ماهواره‌های هواشناسی، فردا آسمان البرز صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی و روند افزایش آلاینده‌هاست و هوا در عصر و شب با کاهش آلاینده‌ها مواجه خواهد شد.
بهارونداحمدی به پیش‌بینی دمای هوای فردا پرداخت و متذکر شد: فردا بیشینه دما ۲۸ درجه سانتی‌گراد و کمینه دما ۱۴ درجه سانتی‌گراد بوده و بیشینه باد ۶ متر بر ثانیه است.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین