کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

محل جدید دفن اموات در پایتخت کجاست؟

تسنیم , 21 مهر 1400 ساعت 14:51

حزب الله:عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران در رابطه با مکان جدید دفن اموات در پایتخت توضیحاتی را مطرح کرد.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،ناصر امانی عضو شورای شهر تهران  با اشاره به آخرین مطالعات و بررسی‌های انجام شده در رابطه با مکان جدید دفن اموات در پایتخت اظهار کرد: این موضوع از دوره قبل در شورای شهر تهران و شهرداری مورد بررسی قرار گرفته است
وی تصریح کرد: با توجه به اتمام ظرفیت بهشت زهرا(س) باید مکان جدیدی به عنوان محل جدید دفن اموات در پایتخت احداث و مورد بهره‌برداری قرار گیرد که بر همین اساس معاون خدمات شهری شهرداری تهران و بالطبع سازمان بهشت زهرا(س) به عنوان سازمان زیرمجموعه آن مطالعاتی را انجام داده است.
عضو شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: بر همین اساس مشاوری برای احداث مکان جدید دفن اموات در پایتخت انتخاب و کارهای مختلفی در این خصوص انجام شده است.
امانی گفت: معاونت خدمات شهری دو مکان جدید را برای دفن اموات در شرق تهران انتخاب شده و قرار است از این دو مکان یک مکان به عنوان فاز جدید بهشت زهرا(س) انتخاب و فرآیند آماده‌سازی آن آغاز شود.
وی ادامه داد: به‌زودی در قالب لایحه‌ای از سوی شهرداری تهران به دو پیشنهاد مطرح شده رسیدگی و در نهایت محل احداث فاز جدید بهشت زهرا و یا محل جدید دفن اموات در پایتخت مشخص خواهد شد.


کد مطلب: 265436

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/265436/محل-جدید-دفن-اموات-پایتخت-کجاست

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com